Vierailija

Kommentit (3)

Ainakaan, jos olet liikkeellä lapsen kanssa. Koskaan en ole saanut niin kurjaa palvelua kuin matkustaessani busines lipuilla lapsen kanssa. Meitä kohdeltiin kuin kolmannen luokan kansalaisia. Turistilipuilla olen aina saanut hyvän palvelun ja lapsimatkustaja on huomioitu todella hienosti kaikilla muilla matkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä ei ole muuta eroa, kuin saat lipun lentokentän lunchbaariin syömään suolapähkinöitä ja lentokoneessa voit saada muovisten ruokailuvälineiden tilalle tylsät metalliset. Lippu on toki vaihtokelpoinen toisille lennoille, mutta jos ei lentoyhtiöllä (esim. Finnairilla on tosi harvan muun firman kanssa) sopimusta vaihdosta, niin sitten ei voikkaan vaihtaa esim. aikaisemmalle lennolle. Jos paluusi ajankohta on varma, niin sitten ei ole tarvetta myöskään vaihdolle.



Se verhot siinä välissä on ihan sitä varten ettei bisnessmatkustajat näe, että takana on samanlainen palvelu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat