Vierailija

perustelut

Kommentit (13)

Meidän futon on matalalla eikä se mene pomppimisesta miksikään. Lapset saavat hyppiä sen päällä, heittää kuperkeikkaa tai volttia. Kodin pitää olla elämistä varten eikä sisustuslehtiä.

Patja on vaahtomuovia ja sänky tosi matala. Vieressä pehmeä matto. Mun yötyynyjä en kyllä suostu antamaan istuma-alustaksi lattialle telkkaria katsottaessa, joskus ovat kaivaneet ne peittojen alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta jos meillä on muita lapsia, niin porukalla sinne ei saa mennä pomppimaan. Tosin en enää muista koska olisi viimeksi pomppinut, nyt jo 3,5-vuotias. Muistan kun muutimme nykyiseen asuntoon, eikä uuden sängyn toimitus ollut heti, niin pomppivat serkkunsa kanssa lattialla olevilla patjoilla ja riemu oli rajaton. Koskaan ei poika ole itseään satuttanut tai pudonnut pomppiessaan, sillä minä vahdin vieressä. Mä en pysty ymmärtämään miksei pieni ketterä poika saisi pomppia sängyssä. Meillä kyllä on pomppinut myös sohvalla ja leikkinyt sohvatyynyillä monet leikit lattialla, moni ei varmaan antaisi sitäkään tehdä. No syksyllä menemme temppujumppaan.

-muutama kopsu+ naapurin lapsen irronnut hammas riitti (myös tenavat uskovat nyt miksi se on kiellettyä)

- sängyn aluslaudat ovat jo lähes poikki muutamasta kohtaa

- Ei kuulu mun mielestä tapoihinkaan pomppia kenenkään sängyllä

sängyssähyppiminen on kiellettyä, mutta lapset (2 ja 4 v) eivät usko kieltoa! Muuten kyllä tottelevat mutta tuo sänkyhomma ei mene niille perille.

Millä kauhukakarat kuriin?

Olen joskus itse lapsena pudonnut päälleni lattialle, kun pompin vanhempien sängyssä. Toisekseen en tykkää että likaisilla sukilla pompitaan puhtaissa lakanoissa, sitä paitsi lakanat menee huonosti.

tuli pulmallinen tilanne syksyllä kun oltiin kaverini luona ja tämän samanikäinen poika saa hyppiä ja minä onneton kävin lapsia kieltämässä. kaverini mielestä lasten pitää saada olla lapsia.

Tunsin itsen tiukkisäidiksi tuolloin, mutta näköjään ei teidän muidenkaan lapset saa hyppiä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat