Vierailija

Mulla mies, kuinkas ollakaan. Koko vitun päivän se on murjottanut kun ei löytänyt aamulla itselleen uutta takkia kun käytiin kaupoissa. Ihan niinkuin se mun syy olis. Mahtavaa pilata vapaapäivä sen lapsellisen mökötyksen takia.

Kommentit (22)

mies mokannu raha-asiat ja muutenki parisuhde päin persettä. Lapsetkin jo kärsii. Yhdellä lapsista pitkäaikaissairaus. Ja tämän kaiken keskellä olen rakastunu toiseen mieheen.

koko päivän olleet tosi vetämättömiä ja kiukkusia..just kun toivuin omasta flunssastani:(( tietenkin tulee kuumekkin ja se tietää niitä iki ihania sisäpäiviä ja sitten vasta " seinille kiipeilläänkin" ..jippii..

mieskin ylitöitä tekee koko viikon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

illalla yritän väsyttää itseäni lukemalla, käsitöillä jne. ja kun tuntuu että uni tulis niin meen sänkyyn. ja sitten pyörin ja valvon helposti aamuun saakka kunnes pitää nousta vilkkaan 2v:n kanssa uuteen päivään.

tänään vilkas 2v. ei lukuisista yrityksistä huolimatta mennyt ollenkaan päikkäreille, enkä saanut olla yhtään omissa oloissani, mikä vitutti jossain vaiheessa aika lailla.

nyt se meni sitten varhennetuille yö-unille, mikä meinaa sitä että herää varmaan aamulla kello 6.

pelottaa etten saa tänäkään yönä unta.

Oon nukkunu ja syöny pitkään huonosti. Ja tähän mun elämään vaan kuuluu se, että maailman on aika ajoin romahdettava...

Lapsi on tulos pipiks.

Oon ihan yksin.

En oo saanu edes korttia, lahjoista puhumattakaan.

Kämppä on ihan sekasin, syötiin ruuaks munakasta kun ei vaan jaksa. Ei vaan jaksa.

Että vitun siistiä synttäriä to myself todellakin.

Taidampa kaivella Nopsan autotallista ja hinkuttaa kahden muksun kanssa hoitoon 2 km ja töihin 9 km ja sitten vielä työpäivän aikana noin 10 km ja lasten hoitopaikan kautta kotiin... Kivasti lasten hoitopäivä pitenee melkein 2 tunnilla! Ja miehellä ei oo kauheesti mahiksia kulkee fillarilla 30 km eikä noi bussit kulje kunnolla täällä maalla... Ja sitten vielä remonttiin menee vähintään 1000¿... Ihania nämä maanantait!!!

mikään ei onnistu, asiat tökkii. Rahaa ei ole ja lapset tarvitsisivat uusia kesävaatteita :( Itsellenikin tarvitsisin uuden takin ja kengät mutta kyllähän lasten tarpeet on pantava edelle ja laittaa rahat niihin.

Rahahuolet siis tämän päivän itkunaihe.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat