Vierailija

.

Kommentit (8)

- Leipäkone laulaa pari kertaa viikossa ajastuksella (valmis kun tullaan kotiin töistä...)

- Sämpylöitä leivon joka sunnuntai

- Pullia, marjapiirakkaa tai muffineita ehkä kerran kuukaudessa, usein harvemmin

- Suolaista piirakkaa tai pasteijaa pari kertaa kuussa

Ja syön kyllä ite. Leipää ei paljon muuta kaupasta osteta kuin ruisleipää ja paahtista joskus. Makeaa syödään harvoin ja piirakat ajaa salaatin kera välillä ruoan paikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli sämpylöitä tai rieskaa kerran viikossa, joskus useammin.

Jonkin makean leivonnaisen (pullan, piiraan tms) leivon kerran viikossa. Osa syödään, osa menee pakkaseen.

Kun vieraita käy, pitää olla tarjolla jotain omatekoista, ei kaupan.

Ja kyllä, syön itsekin. Ja hoikka olen.

muutaman kerran vuodessa: kakkupohja lasten synttäreille eli kaksi kakkua vuodessa, pipareita ja joulutorttuja ennen joulua (valmiista pakastetaikinasta) ja ehkä yhden kerran kesässä jonkun piirakan.

Meillä leipoo enemmän mies. Ehkä joka toinen tai kolmas kuukausi... Ja jos meillä leivotaan, TOTTAKAI syön itsekin!

Kun olin vielä kotona lasten kanssa, niin parikin kertaa viikossa oli ihan normaali määrä, leipää tai sämpylää ainakin ja sitten ehkä jotain pullan puoltakin. Nykyään työssäkäyvänä kerran viikossa tai kahdessa. Marja-aikana tulee tehtyä esim. mustikkapiirakkaa pakkaseen, samoin nyt tein omppupiirakkaa vierasvaraksi. Eli vähän kausiluontoistakin.

Syön kaikkea myös itse :) Ja liikun paljon ja olen hoikka.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat