Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eskarilaiseni haluaisi kutsua eskarikaverit meille synttäreille. Minulle äitinä se kyllä sopisi mutta mietityttää tulisiko kukaan. Ei meillä sen kummenpaa tehtäisi kuin muillakaan synttäreillä ja ei ainakaan mitään uskontoon liittyvää. Tyttäreni on ollut useammilla kaverisynttäreillä eskarikavereillaan , ei siis olla valikoitu on vl vai ei.

Kommentit (19)

Miksi ihmeessä en päästäisi?

Jos vanhemmat on kriminaaleja tai perheessä on eläimiä, niin sitten en päästä lapsiani synttäreille, mutta muuten kyllä (olettaen siis, että on kutsuttu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäpä laitan lapsen mukana kutsut eskariryhmään. Lapsia tulee varmaan useampia mutta onhana meillä tilaa leikkiä. Täytyy vaan yrittää osata varata tarpeeksi herkkuja.

Minun lapsuuden ajan paraskaveri oli lesta ja synttäreillä käytiin puolin jos toisin. Tosin muutenkin melkein päivittäin kyläiltiin toistemme luona. Tai lähinnä minä kaverini luona koska siellä oli paljon kavereita:).

Samanlaisia mukavia lapsia ovat kuin muutkin, oman kokemukseni mukaan. Lapseni kaverina on yksi vl-tyttö, joka on kiva ja jonka vanhempien kanssa tulemme hyvin toimeen. Myös synttärit ovat olleet tavallisia ja lapsemme mielestä mukavia. Ei kävisi mielessäkään rajoittaa lastemme luontevaa kanssakäymistä omalta osaltamme.

Olen aina kuulunut kirkkoon (kuin myös vanhempani, ja myös nykyinen perheeni). Emme ole uskovaisia mutta aina ollaan oltu tekemisissä jos jonkînlaisten uskonlahkoon kuuluvien kanssa. Olen asunnut monessa maassa ja käynyt jos jonkinlaisilla kesteillä. Miksi kieltäisi lastansa menemästä syntymäpäiväkutsuille, oli sitten kyseessä muslimi tai ateisti tai mikä tahansa.....!!!! En tosin asu suomessa ja täällä kyllä lapseni leikkivät ihan kaikenuskoisten kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat