Vierailija

Medän perheeseen on ostettu 7 Muumi-munaa, joista yksi on ollut Nipsu ja 6 niitä Niisku-neidin veljiä eli onko se hahmo nyt sitten Niisku. Tämä ei ole kyllä enää minkään todennäköisyyslaskennankaan mukaan mahdollista.

Onko niistä munista siis mahdollista saada muitakin otuksia eli onko käynyt vaan huono tuuri? Mä saan kohta jonkun hepulin, jos vielä yksikin Niisku ilmestyy munasta. Tuolla kaapissa olis nimittäin vielä yksi muna ja tekis mieli avata ihan mielenkiinnosta sekin.

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taitaa saada koko sakin kolmen munan hinnalla, mutta kysehän on lapsen ilosta, kun saa avata munan, syödä suklaan ja leikkiä vielä suosikkihahmoillaan.

Mä ainakin ostan mieluummin sellaisia munia, joiden sisuksilla on jotain tekoa, kuin esim. Kindereitä, joiden roinalla ei kukaan leiki viittä minuuttia kauempaa.

Haluaa leikkiä " pikkuleluilla" , kuten sanomme.. Ehkä tykkää sen takia leikkiäkin niillä kun ne on kaapissa, josta ne saa vain halutessa ja leikin jälkeen ne menee takaisin kaappiin..

Vierailija:

Lainaus:

Taitaa saada koko sakin kolmen munan hinnalla, mutta kysehän on lapsen ilosta, kun saa avata munan, syödä suklaan ja leikkiä vielä suosikkihahmoillaan.

Mä ainakin ostan mieluummin sellaisia munia, joiden sisuksilla on jotain tekoa, kuin esim. Kindereitä, joiden roinalla ei kukaan leiki viittä minuuttia kauempaa.

Hahmothan sai muumitalon ja -laivan mukana muistaakseni kahteen kertaan ja haisuleita, vilijonkkia ym. pystyi ostamaan lelukaupasta yksi kerrallaan.

2016 gusetus

Nykysissä 2016 muumi munissa on vain halpaa palapeliä.10 munaa ja kaikissa sama palapeli. Jessus tätä suomalaista laatua taas. Rahat pois ja ei edes panosteta kun pskaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat