Vierailija

Sivusin asiaa jo eilen, mut nyt haluaisin rehellisiä omia mielipiteitä....

Jos näet monilapsisen perheen (yli 5 lasta) mihin asioihin kiinnität huomiota? Mitä ajattelet jos lapsilla ei ole merkkivaatteita, tai kovin muodikkaita tms. mutta on kuitenkin puhtaat, ehjät ja siistit perusvaatteet.

Kiinnitätkö enemmän huomiota lasten käytökseen, kuin silloin kun jollain on vain 2 lasta. Jos lapset esim. juoksevat, mitä ajattelet?

Jos näet tällaisen porukan vaikka mäkissä syömässä, täytyykö ison perheen lasten istua ' kuin kynttilät' vai voivatko olla normaalisti, niinkuin muutkin lapset, etteivät herätä pahennusta?

Mitä yleensäkin ajattelet isoista perheistä ja niiden lapsista?

Minä olen sinut omien valintojeni kanssa. Olen siis suuren perheen äiti. Kuitenkin tuntuu, että meidän lasten täytyisi käyttäyä ainakin astetta paremmin, kuin pienissä perheissä, ettei katsota kieroon. Täytyis olla ' hienot' vaatteet, ettei säälitä, normaalit ei riitä. yms. yms...

En halua, että meitä katsotaan kieroon, kun liikutaan ihmisten ilmoilla...

;)

Kommentit (16)

Koska MUA EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINOSTAA MITEN TOISET ELÄÄ ELÄMÄÄNSÄ, JA MUA EI KIINOSTA MITÄ MUUT ON MIELTÄ MUN TAVASTA ELÄÄ : ) Tykkään tehdä asioita eri tavalla kun muut - en ole mikään porukkaan sulautuja, ja siks ehkä olenki onnellinen, koska elän sellasta elämää kun itse haluan,

enkä sellasta mitä kuvittelen toisten haluavan

Yritä kehittää sitä itsetuntoa. En tajua miksi häpeilet sitä isoa perhettäsi, eikö se olekaan se mitä olet aina halunnut? Sanot naapurin lapsille, että trampoliini ei ole yleisessä käytössä. Siistit ja ehjät vaatteet riittävät mainiosti. Ja kukaan ei edellytä superhienoa käytöstä suurten perheiden lapsilta erityisesti. Kasvattaahan nekin lapset tietysti tulisi, loppuiko sulla paukut kesken sen ison perhees kanssa vai mitä täällä aina valitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on ihan hyvä itsetunto ja on paukkujakin tän perheeni kanssa... Haluiaisin vaan nähdä meidät toistenkin silmin, edes vähän. Mulle tää on tavis elämää, mut tiedän et muille ei...

teidät, ajattelen ITSEÄNI eli esimerkiksi miten minä en jaksaisi viittä lasta, ehkä miettisin jaksaisinko sitä ääntä, ehkä vertaisin sinun ja minun pukeutumista (mutta mitä siitä, en tiedä, kunhan ehkä vertaisin) mutta oikeesti minua ei kiinnosta - lähinnä se on sellaista MINUN omien valintojen arvioimista esim. " ihanaa että minulla on VAIN kaksi lasta" (pahimpina aikoina en ajattele että niitä on " vain" .. )

kiinnostaa minkä merkkisiin vaatteisiin toiset pukeutuu. Aina plussaa, jos eivät ole riistovaatteita, mutta siis periaatteessa olen täysin sokea toisten vaatevalinnoille.

En edellytä lapsilta mitään sen erityisempää käytöstä. Ja tiedän senkin, että vaikka perheessä ois useampi lapsi, kaikilla ei ole samanlainen luonne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat