Seuraa 

Miten menee?

Onko aurinko saanut teitä liikkeelle?

Kävin puntarilla ja se näytti viime viikosta miinusta 1kg, mutta vielä olen kilon plussan puolella. Eli pitäisi alkaa liikkumaan ja keventää ruokaa. (On vaan taas lipsahdellut nuo kummatkin, mutta yritetään, yritetään!)

Mitä muiden puntarit näytti?

Hyvää hiljaista viikkoa!

Kommentit (4)

Onnittelut Jiiperolle tavoitepainon saavuttamisesta!

Olet kyllä ollut ahkera ja niin se tuottaa tulosta. Nyt on kiva alkaa odottamaan lämpimämpiä kelejä ja sitä liikunnallista kesää.

Onnittelut myös Anskulle! Et varmastikaan lihonut 800g päivässä, vaan se voi johtua vaikka veden juonnista tms.

Nyt vaan ulkoilemaan, kyllä se pian jää pysyvästi siihen 55kg (tai jopa alle).

Minä sain itseni eilen liikkumaan, mutta tänään on jo lepopäivä. Pitää huomenna sitten taas lähteä liikkumaan...Mitähän sitä keksisi?

Onnea jiiperolle tavoitteen saavuttamisesta! Ja hieno pudotus delitella!

Viime viikolla en ehtinyt käväistä kirjoittelemassa kuulumisia, vaikka eipä siinä mitään raportoitavaa edelleenkään olisi ollut. Äitini oli käymässä ja jumpat jäivät pois tuon takia, samaten kävelylenkit olivat kyllä päivittäisiä, mutta tahti oli sellaista sunnnuntaikävelyn luokkaa, kun äitini piti pysähtyä koko ajan heittelemään koirille keppejä yms.

Sunnuntaina sentään pääsin ratsastamaan, mutta muuten olikin hiljaista liikunnan suhteen.

Siksi ihmetys oli suuri kun eilen vaaka näytti 55,6kg, eli n. -1kg edellisviikosta. No, eilisen jumpan ja reippaan kävelylenkin jälkeen tänä aamuna vaaka näyttikin jo sitten tuttuja lukemia, eli 56,4kg. Tilapäinen painonpudotus ja ilo siis vain.. Tuo liikunta näyttää heti lisäävän painoa aika reippaastikin, vai kuvittelenko vain? Normaaliliikuntaisen viikon jälkeen paino jumii, mutta kevyemmän jälkeen näyttää laskevan. Näinköhän pitää jäädä sohvalle makaamaan ja pudottaa niin tavoitepainoon ;)

Kesä tosiaan lähestyy kovaa vauhtia, eikä tavoitteen saavutuksesta ole tietoakaan. Tosiaan välillä ottaa päästä, kun mitään ei tapahdu, vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi. No, onhan tuo kokonaispudotus n.7kg (tosin viime vuoden lopulta...) ihan ok. Vaikka harmittamaan kyllä jää jos en edes sitä 55kg tavoitetta saavuta, mutta keinot on loppu niin pitänee tyytyä tähän =) Seuraava projekti, jota olen jo hiukan aloittanutkin, on kunnonkohotus. Lähinnä juoksukuntoon haluaisin päästä, sellaiseen että n.10km menisi suht kivuttomasti ;) Tykkään juosta, mutta en ole ikinä ollut mikään pitkänmatkanjuoksija (liian raskas vartalotyyppi) Sykkeet nousevat helposti liian korkealle juostessa, vaikka peruskunnon pitäisi olla ihan ok. Mutta se siis seuraava projekti..

Hienosti näyttää porukalla täyttyvän väli- ja kokonaistavoitteet! Tsempityksiä vielä loppurutistuksiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Syömispuolella olen ollut lähes holtiton, mutta vissiin on tullut puskettua rattaita erinäisiä kilometrejä, kun paino putoaa edelleen. Aurinkoinen sää on kyllä auttanut asiaa, tulee lähdettyä kävellen (+rattaat ja seisomalauta) oikeastaan joka paikkaan. Joskus meinaa väsyttää illalla kotia kohti paarustaessa ja sitten huomaa työntäneensä tuota lastia hyvinkin 10 km päivän aikana...

Vakio kaksi jumppaa viikossa on käyty, ja viime viikolla ostin juoksutossut. Edelliset hajosivat muutama vuosi (!) sitten, viime kesänä ei tosiaankaan tehnyt mieli lenkille, kun oli onneton kunto ja 15 kg ylipainoa... Mutta jospa nyt :)

Paino nyt 69,8

Lähtöpaino 76

Tavoite 70

Vyötärö nyt 75

Lähtövyötärö 86

Tavoite alle 80

OLEN SIIS TAVOITEPAINOSSA!!!

Herramunjee. Mitäs mä nyt teen :)

Peilistä katsoo taas tunnistettava hahmo, jota ei tarvitse hävetä kadulla eikä jumppasalilla. Tossu nousee kevyesti, ja ne tiukatkin farkut menee jalkaan! Ja hei, mulla on taas hauikset :)

Perässä tullaan, vaikka hitaampaa vauhtia - taas tuli plussaa:

Aloituspaino 61,2kg (2.1.2007)

Paino viime viikolla 56,3kg (26.3.2007)

Paino nyt 57,3kg (2.4.2007)

Pituus 160cm

Tavoitepaino 55kg

Eli tuli tosiaan +1kg, joka oli ihan odotettavissa, kun laskua oli aiemmin tullut niin paljon. Viime viikko meni ihan ok ruokailujen suhteen (liikuntaa edelleen nolla!), mutta tällä viikolla on nuo virpomismunat alkaneet maistua. Ihan kauheeta. Onneksi nyt ollaan lähdössä Lappiin laskettelemaan viikoksi, joten ehkäpä sitä tulisi taas kuntoiltua, vaikka lapset mukana ovatkin. Ja ainakin on (ehkä) helpompaa pysyä herkuista erossa, kun on " vieraitakin" ihmisiä samassa mökissä. Nyt päivisin on tullut syötyä tosiaan liiankin kanssa, kohta varmaan oikeesti kilo suklaata uponnut muhun muutamassa päivässä :-(

Ensi viikolla en sitten tänne raportoimaankaan tule ja puntarillekin astun seuraavan kerran vasta sitten loman jälkeen. Kunhan se tuossa 57kg tietämissä pysyisi, niin tyytyväinen olisin. Toivottavasti ei enää ainakaan näistä lukemista lähde nousemaan, jotta sitten olisi vielä ainakin teoreettiset mahdollisuudet päästä tavoitepainoon (55kg) toukokuun loppuun mennessä!

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! Älkääkä te muut syökö niin paljon näitä suklaamunia, mä olen syönyt kaikkien Viitosten edestä ;-D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat