Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yritän katsoa osuuko jokin asia minuun, kun eräs ihminen minua tietyllä tavoin välttelee. Kuitenkin hyvät kaverit ollaan, siksi niin kummastuttaa...

Kommentit (13)

Minä en voinut enää olla ystäväni kanssa hänen saatuaan lapsen, kun tajusin, ettei hän hoida lasta hyvin. Toiseen otin etäisyyttä kun aikuistuttuamme tajusin, että meillä ei ole enää yhteistä. Hän sotki kaikki asiansa ja osoittautui aika tyhmäksi ihmiseksi, jolla ei ole otetta todellisuudesta.

Elämä on sitä, että ihmiset viihtyvät itsensä kaltaisten kanssa.

Sinussa ei välttämättä ole selkeää vikaa (esim et osaa kuunnella vaan kiirehdit kertomaan omia juttujasi) vaan olet vain liian erilainen kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

b) hän on rakastunut

c) olet pettänyt hänet tai hän pettänyt sinut. ekassa tapauksessa hän vihaa sinua ja tokassa hän pelkää sinun vihaavan häntä.

d) suuri henkinen löytyminen, eli vaihtanut radioaaltoja, eikä usko sinun voivan löytää samaa aaltopituutta

e) stressi

f) masennus

toinen yritti lavastaa minut syylliseksi kolmannelle kaverilemme tekemäänsä ilkeään temppuun. Toinen lakkasi tervehtimästä kun jätin väitöskirjani tarkastettavaksi ennen häntä.

TÄmän lisäksi mun on huomattavan vaikea

ystävää kun hänestä tuli yh. Ramppas kaikenmaailman ukkojen kanssa ja jätti lapsensa ihan heitteille. Hänen ex oli kaikin puoli ihana ihminen, mutta ystäväni jätti hänet, koska mies ei ollut JÄNNÄ... Tällöin tiesin, että olemme liian erillaisia...

kun moni kaveri on alkanut ostaa prikulleen samoja tavaroita, sisustus yms. juttuja. Ei siinä mitään jos napataan ideoita sieltä täältä, mutta että koko tyyli muutetaan yhtäkkiä samaksi..

esim. pahoittanut mieleni sanomisillaan, tulee sellainen olo, ettei tee mieli ottaa yhteyttä.

Jos ystävä takertuu, soittelee tai tekstaa päivittäin tai joka toinen päivä ja odottaa, että olen aina hänen käytettävissään - en kykene ihan niin intensiiviseen ystävyyteen, vaikka voinkin hyvien ystävien kanssa olla usein yhteydessä. Silloin pitää kuitenkin olla ok, ettei aina sovi.

Jos huomaan kasvaneemme eri suuntiin; mm. yksi ystävä tuli niin voimakkaasti uskoon, etten enää pystynyt jatkamaan yhteydenpitoa.

Jos koen tulevani hyväksikäytetyksi siten, että olen aina antavana osapuolena, mutten koskaan itse saa tukea, myötätuntoa tai olkapäätä.

Esimerkiksi. :) Nämä esimerkit liittyvät kaikki muutamaan vuosien varrella minulle vieraiksi käyneisiin ihmisiin, jotka kaikki ovat omalla tavallaan varmasti hienoja tyyppejä.

Mä inhoan matkimista ylikaiken, samoin kuin jatkuvaa muiden arvostelua (vaikka siihen itsekin syyllistyn) ja toisten asioiden, varsinkin raha-asioiden, jatkuvaa ruotimista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat