Seuraa 

Tässä olemme me, jotka yritämme vauvaa vuodelle 2007

@nne85 01/07 ? ensimmäinen lapsi

-marissa- 01/07 toinen lapsi, lapsi -06

Afu-82 /07 ensimmäinen lapsi ?

alli78 11/06 kolmas lapsi, lapset -00, -01

Amira-78 03/07 toinen lapsi

-cecci- 02/07 kolmas lapsi, lapset -03, -05

Debi75 01/07 ensimmäinen lapsi

ellaelmeri 01/07 toinen lapsi, lapsi -04

Elsamarja67 ? toinen lapsi, lapsi -02

eppuliina 01/07 toinen lapsi, lapsi -02

Hömme1 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

Ja_me 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

Janna@ 10/06 ensimmäinen lapsi

iMamma 07/06 ensimmäinen lapsi

kk80 /07? toinen lapsi, lapsi -06

lastwish 01/07 viides lapsi, lapset ?

leijona85 07/06 ensimmäinen lapsi

leppis07 03/07 toinen lapsi, lapsi -06

Lila-82 01/07 ensimmäinen lapsi

lilliputti_83 01/07 toinen lapsi, lapsi ¿05

Loria81 viides lapsi

maajo 01/07 ?

mammamiau seitsemäs lapsi, lapset ?

mammuliz 01/07 ensimmäinen lapsi

Mansikkamamma /07 neljäs lapsi

Maya2006 01/07, lapsi -06

meiko 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

miiku85 06/06 ensimmäinen lapsi

miirulainen 02/07 ensimmäinen lapsi

minni1974 /07 kuudes lapsi, lapset -93, -95, -02, -04 ,-06

moonshine 01/07 kolmas lapsi, lapset ??

musa06 03/07 ensimmäinen lapsi

nasuli78 01/07 viides lapsi, lapset -98, -00, -01, -05-

Nelli_79 01/07 ensimmäinen lapsi

Nennaliina ensimmäinen lapsi

Nezzie 01/07 kolmas lapsi, lapset -01, -03

Niiloakseli viides lapsi, lapset -98, -01, -03, -04

odyssa 02/07 toinen lapsi, lapsi -04

paivi79 10/06 toinen lapsi, lapsi -04

priscilla 11/06 neljäs lapsi, lapset -97, -99, -01

pyykkivuori /07 kolmas lapsi, lapset -01, -03

Riinuska81 02/07 ensimmäinen lapsi

rvasaarinen 03/07 ensimmäinen lapsi

Sumunen /07 neljäs lapsi, lapset ?

tearangel 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

Toukka25

Tutti 07/06 kolmas lapsi, lapset -00, -03

Plussanneet ♥ ♥ ♥

lilliputti_83 la 26.9.07

Ja_me la ~29.9.

ellaelmeri

alli78

moonshine

mammuliz

BrownEye la 24.10.07

72oinas la 4.11

tosca la 12.11

tulppa la 5.11

Doodels 15.11.

jasminmaria

Mymmeli-07

Manna07

Sannis85 02.04.07

Kommentit (19)

Alotan aina päiväni täällä töissä käyden tääl palstal..addiktio kai..=)

Täällä taas..

Konpuralle PALJON ONNEA!

Joo noista nimimerkeistä; mäkin luulin rvasaarisen olevan reippaasti päälle 30,yllätyin kun näin iän..mymmelistä taas tulee eräs kaverini mieleen, jonka lempinimi on mymmeli..olet mun mielessä jotenkin sen näkönen..heh. Konpura>Kompura..eli työmaa.. sannis myös kaveri sanni..eli sinä muistutat mielessäni taas häntä..Jasminmaria tulee siitä kuinka olemme jo vuosia sitten päättäneet että jos joskus saamme tytön sen nimeksi tulee Jasmin Maria..eli jos se nyt on tyttö niin kirjoitan vähän niinkuin sen nimissä..

Joo mäki laittelen mailia kyl täl viikol joku päivä iltasella ku oon kotona..nyt on menny illat lopputyötä tehdessä..

Sannis kyllä se aika loppujen lopux menee tosi nopee..tuntuu et vasta ite sain plussatuloksen ja nyt jo maha pullottaa..ja 13pvn päästä on jo np-ultra.. Mulla yx ystävä sano et pitää yrittää nauttii joka hetkestä ku on raskaana ku se menee tosi nopee ja pian huomaaki et se vauva syntyykin jo.

Hauskaa päivää kaikille..

vaikka kyllä varmaa palaan tos viel myöhemmin..=)

jasminmaria 10+3

Mä pidän taas yksisteen keskustelu palstaa... =) Nyt alkaa olla pääsiäinen loppu päässä, luojan kiitos, niin pääsee takaisin turtaan arkeen.

Rva Saarinen kp 4/28-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään varasin ekan neuvola ajan. Sain sen 2.5 tuntuu että sinne on niin pitkä aika..no pian se tulee ja sitten saan lähetteen ultraan..tutkitaan että oon oikeesti raskaana. Mites se eka ultra..näkyikö vauvaa? Ja näkyikö syke?

Olo on ollut todella hyvä,mahaa nippailee vähänväliä nälä on todella usein

ja vessassa saan juosta koko ajan.

Nyt mulle iski keskenmeno paniikki vaikka tyhjä otus vielä. Se olisi tosi raskasta ja myötä tunto kaikille sen läpi käyneille.

Tosta raskaudesta nauttimisesta tuli mieleen että Suomalaisessa myytiin sellaisia kivoja " Minun odotus" - kirjoja mihin sai merkitä kaikkea raskaus ajalta ja synnytyksestä. Voisi olla mukavaa luettavaa ja muisteltavaa joskus kun jalsaisi sellaisen täyttää.

Plussa tuulia ja vauva unia! Mä menen toivomaan että tällä kierrolla tärppäisi.

Rva Saarinen kp 1/28-29

Tuolla edellisessä pinossa oli kyselty monellako kierrolla tärppäsi..no meillä meni 3 kiertoa. Tuntuu ihan uskomattomalta vieläkin että oon raskaana no en usko sitä ennen kuin on eka lääkäri tai ultra.

Millä " työnimellä" kutsutte vauvaa? Olisi kiva kuulla mitä nimiä käytetään..ehkä siitä saisi idean omalle " masuasukille" : )

Jasminmaria: Olisi kiva tosiaan nähdä ja mennä vaikka shoppaamaan jotain vauvoillemme!

että on Lahden suunnasta ja viel aika samaa ikäluokkaa. Itse -86 vuosimallia. Ja tuskimpa/toivonmukaan ei mitään vanhoja setiä kyttäämässä. Minut saa kiinni kauneushoitola_seiren@hotmail.com osoitteesta. Yritän laittaa mailia illalla tulemaan.

Ja ne suuret tamppoonithan voisi olla toimiva... Suui myyntimenestys lapsen sisällä pitoon. =)

Toivottavasti mymmelin asukki pysyy masussa, uskotaan siihen niin eiköhän niin käy..vaikkakin itsekin hermoilen siihen 12 viikkoon asti eli pari viikkoa vielä jos pysyis sielä..isoveli neuvo et ei kannata käydä paljon vessassa ja voisin vaik pitää jotai isoa tamponia siihen asti..erittäin viisaita neuvoja isoveljeltä,eikö! =)

rvasaarinenkin oli lahdessa käynyt..onkohan täällä paljonkin lahden tuntumasta..aika jännä sinänsä. Kysyit ikiä, itse olen -84..että jos tän ikäinen seura kelpaa. Ystäviä ei voi ikinä olla liikaa! (ainakaan mun mielestä, varsinkin siinä vaiheessa kun vauva tulee niin on sitten vauvallakin ikäistänsä seuraa,eikä vain mummoja =) )

laitanpa tohon sähköpostini, ni sannis ja miksei muutkin kuten rvasaarinen voi laittaa mailia..niin voipi sopia paremmin shoppailuista tms. sini.m.laitila@hotmail.com , no siinäpä se oikea nimikin sitten tuli, mut eipä voi mitää..tuskin täällä vauvasivuilla mitään pervoja/hulluja on..=)

Raskaudesta nauttiminen on täällä kyllä hyvin kaukana. Nyt on jo kolmatta päivää ellottanut eikä mitään tekis mieli syödä kuin vasta ihan illalla. Kun sais nukkua koko päivän niin hyvä olis... mutta tuo yksi pikkanen on kuitenkin hoidettavana. Ja tuon hirmuisen väsymyksen takia olen alkanut oikeesti miettiä mihin liemeen mä olen itteni taas laittamassa. No onneksi tää on väliaikaista ja parin kuukauden päästä sitä jo taas hymyillään.

Juu neuvolat ottaa vissiin vasta viikolla 10 ekalle näytille ja viikola 12-13 on sitten np-ultra. Kaipa ne sillä sitten minimoi turhat visiitit, kun kuitenkin aika isolla osalla menee kesken ennen sitä. Toisaalta hyvä kun neuvolassa käynti tekee siitä raskaudesta konkreettisempaa ja sitten jos menee kesken vasta sen jälkeen niin ainakin musta oli sillon inhottavaa repiä neuvlakorttikin ja ilmottaa neuvolaan etten enää tulekaan.

Varasin ajan ultraan yksityiselle (sain ajan ens viikon keskiviikoksi sit olis viikkoja ehkä 7 kasassa)... kun ei tonne kunnalliselle puolelle oikein tahdo päästä. Viimeksi kyllä pääsin viikolla 8+5 polille ultraan kun mun aikasempi keskenmeno oli rypäleraskaus ja sen takia haluttiin tarkistaa ettei ole uudestaan sellanen tai vielä pahempaa ettei edellinen ole alkanut kasvaa uudestaan.

No nyt pikkanen heräs täytyy mennä

Mymmeli rv 6+ jotakin

Tuolla keskenmenolla. Aina sitä kuitenkin on niin innoissaan varsinkin ekasta plussasta, että ei sitä voi ajatella että omalle kohdalle sattuisi. Sitten seuraavalla kerralla olikin mieli sellainen, että plussa on vain uusi askel yrityksessä ja antaa pientä toivoa lisää omasta vauvasta.

Tälläkään kertaa en ole oikeastaan ajatellut sen kummemmin vauvaa tai raskauden jatkumista vaan odotan nyt tuota ultraa ja sitten vasta uskallan alkaa suunnitella tulevaa kesää mahdollisen mahan kanssa ja miettiä että meille tulee uusi vauva.

Toisaalta tää on sellainen pehmeä lasku, kun tän kaiken väsymyksen ja pahoinvoinnin keskellä, kun ajattelee omaa jaksamistaan kahden lapsen kanssa, voi ajatella ettei mitään ole vielä kirjoihin kirjoitettu että tapahtuu niin kuin on tarkoitettu. Joko meille tulee vauva tai sitten ei.

Poitsu on ollut nyt kipeä kaiken kukkuraksi. Valvottaa öisin ja väsymys lisää ihan selvästi pahoinvointiakin. Onneksi mies on ens viikon lomalla niin mun ei tartte vielä paljastaa raskautta äitille. Muuten joutuisin pyytämään äidin auttamaan aamujen kanssa kun mä halailen pönttöä.

Oikein hyvää pääsiästä kaikille tasapuolisesti ja KAikille yrtseille plussatuulia (tuulta kun ainakin piisaa täällä päin)

Mymmeli rv 6+ jotain ja räkäinen pikku-poitsu 10 kk

Mulla on pahoinvointi hellittänyt pikkuisen mutta katsotaan nyt miten se jatkuu kun viikkoja on vasta 4+6 huomenna JO raskausviikko 5 alkaa.

Muuten on vieläkin vaikea käsittää tätä koko juttua, mies puhuu masulle ihanaa että mun avokki on innoissaan tästä odotuksesta. Maha on kyllä turvonnut ja se on jo nyt sellainen kova.

Mä ostin juuri itselleni ton minun odotukseni kirjan. se on kyllä todella kiva ja sinne saa laittaa ultrakuvia,tietoja vauvasta ja minusta yms..

Jeps nyt lähden syömään taas.

3 kierto keskiarvona. =) Vitsi olen onnellinen teidän puolesta, toivottavasti tärppäisi itselläkin nopeasti. Olisi ihana päästä juuri vaavi ostoksille. Itse kävin jo Lahdessa katsomassa lasten tarvike liikkeitä.

Niin minkäs ikäisiä äitejä täällä oli? Olisi mukava saada ystäviä samasta elämän tilanteesta.

Hassua, miten nimimerkistä tulee helposti jotain käsityksiä kyseisestä henkilöstä. esim rvsaarisesta tuli mulla mieleen ehdottomasti vanhempi rouva (esim. 35 v. vähintään). Sannis on sen sijaan " nuori" nimimerkki ja Jasminmariasta en osaa sanoa. Konpurasta tulee mieleen mies (sori) ... älkää nyt loukkaantuko.

sitten aloin miettimää omaa nimimerkkiä ja siitä kyllä tulee mieleen enemmänkin pyylevä - rauhallinen tyyppi, mutta itseasiassa olen pienikokoinen mutta ainakin jollakin tavalla rauhallinen kyllä.

Eilen aamulla ol hieman ellotusta, mutta tänään se sitten iski kunnolla päälle kun piti mennä bussilla keskustaan. Pahoinvointi alkoi kyllä bussissa, mutta jatkui pari tuntia kunnes pääsin kahville. Myöhemmin iltaisella se palasi, kun en ollut vähään aikaan syönyt mitään... niin että tää on nyt sitten taas tätä :( Täytynee mennä hankkimaan mustikkasoppaa ... se autto viimeks! Huomenna varaan ajan yksityiselle ultraan jotta saa tietää asustaako mahassa ketään vai ei.

mymmeli rv 6?

Pahoittelen jos listassa meni jotain pieleen, yritetään sitten ensi viikolla uudestaan sen kanssa. Vielä hirmusti onnea uusille plussanneille!

Onkos kuulunut taas hyviä juttuja/vihjeitä hedelmöittymisen helpottamiseksi muita kuin se rasvainen maito? *naureksii*

Yritys alkoi tammikuussa kun jätin pillerit pois.. Helmikuussa kävi täti ja sitten maaliskuun alussa tulikin jo plussa = )

Kovasti toiveillaan että asukki myös pysyy masussa.. Rv 8..

Mymmelist tulee kieltämättä mieleen minullekkin isohko, leppoinen ja hurttia huumoria heitävä. Oma nimim. tulee kun häät 7.7 ja täällä pienellä paikkakunnalla kaikki alkaneet rouvitella. =)

Miten ne ajat neuvolasta noin kauas annetaan?! =O Eikö ne pölvät tajuu et nää on näitä elämää suurempia asioita ja pitäisi päästä heti ultraan ja tutkimukseen?? =) Luojan kiitos täällä on lyhyet jonot lekureihin, koska mä en jaksaisi viikkoa pidempään odottaa millään.

Ok, en jaksakkaan tänän kirjoitella maileja vaan menen nukkuun. Öitä ja plussaunia kaikille!

Rva Saarinen

kiitos rvsaarinen, että teit uuden pinon!

Meillä meni myös 3 kiertoa tällä kertaa. Viimeksi plussasin 4 kierron jälkeen, mutta keskenmenojen jälkeen oikeasti tärppäs vasta 10 kierrolla. Saas nähdä onko tälläkertaa sama rumba edessä vai saanko pitää tämän asukkaan jo ekalla yrittämällä.

Mymmeli rv 6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat