Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ukko valittaa,kun ei ole eri ruokaa eri päivinä,vaan samaa koko ajan. itse teen mielellään moneksi päiväksi sapuskaa,kun niin on yksinkertaisempaa. Ukkoni mielestä pitäis tehdä pienempiä annoksia kerrallaan. Minä syön mitä kaapissa on,mutta herralle pitäis olla eri sapuskat. Usein menee roskiin,kun ei syö ja mä koitan lapsen kanssa kituuttaa,sillä mitä on. MENEE HERMO:::::::::::::::

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiedät itsekin, ettet ole surkea ihminen jota kukaan saa mielensä mukaan pompottaa, joten älä provoa lapsellisesti sillä.

Kyse ei ole noista asioista ollenkaan, vaan siitä, miten erilaiset tottumukset, toiveet ja rahatilanne sovitetaan yhteen. Eihän se aina helppoa olekaan.

Miehesi on oletettavasti käynyt yläasteen kotitaloustunneilla ja osaa itse laittaa tai ainakin lämmittää ruokaa. Ja varmaan osaa käydä kaupassakin. Ja sinäkin pystyt järjestämään asioita niin, että teillä ei syödä samaa ruokaa putkeen montaa päivää. Jos teillä ei ole pakastinta niin sen eteen joutuu näkemään vähän vaivaa.

Onko kyse siitä, ettet viitsi tai halua tehdä erilaisia ruokia? Koska rahastahan se ei ole varmasti kyse. Halvalla saa monenlaista ruokaa tehtyä.

Jos et tykkää ruoanlaitosta, anna miehesi välillä kokeilla sitä.

Kyllä mullakin hermo menisi jos joka päivä pitäis samaa ruokaa syödä. Mun miehelle taas on ihan sama, vaikka syötäis maksalaatikkoa joka päivä. Niin me ollaan erilaisia ja suhde ruokaan on erilainen.

Siirrä vastuuta ruoanlaitosta ja ostosten tekemisestä miehellesi.

Onko muuten iltaolut joku säännöllinen käytäntö?

perheessä,arvatkaa olenko itkenyt koko yön...ja parhaani kuitenkin yritän,mies sanoi ettei se riitä. Karmee tappelu koko illan. Mies vielä näki mitä olin tänne kirjoittanut,huoh.....ap

voi tehdä myös edullisesti. Ks. esim. Marttaliiton Penninvenyttäjän keittokirjasta.

Meillä syödään samaa ruokaa niin, että edellisen illan ruoka on lasten lounas, mutta illaksi ei ole ikinä samaa kuin edellisenä iltana. Lounas pitää olla nopeasti valmis ulkoilun jälkeen, siksi tuo käytäntö.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat