Vierailija

Mua ärsyttää tapa jättää pyykit kasaan lattialle, niitä ei voi mitenkään siirtää itse pyykkikoriin!

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saunan jälkeen kulkee pelkissä lököttävissä kalsareissa. Siis järkyttävintä on just se, kun pysyvät juuri ja juuri vaon yläpuolella. Eniten ärsyynnyn tuosta juuri siksi, kun tulee mieleen appivainaa, joka kulki vaikka alasti oli kylässä kuka tahansa..

Jugurttipurkin raapii lopuksi melkein puhki, kun syö jugurttia. Kas kun ei lopuksi nuole sitä!

Enkä tykkää, kun häneltä kaikki tieto pitää hyvä ettei lypsää irti, kun " ei muista" kertoa mitään. Voi olla, kun itse puhun kuin puuropata päivän tapahtumista. Hän kertoo sitten kun muistaa/jaksaa/viitsii.

Vaatteita ei viikata kaappiin, vaan rullataan... Ja armeija käytynä. Ei uskoisi... Vaatehuolto onkin sitten kokonaan minun kontolla.

Viis minun menoista/tuloista, kunhan hän saa mennä pelaamaan sinne ja tänne ja vielä tuonne, ja käydä ties missä, kun minä joudun kökkimään kotona vauvan kanssa. Se syö todella hermojani!!

kyselee. Menen nukkumaan ja mies seuraa perässä eikä laske nukkumaan vaan kyselee. Kun se on päättänyt pitää päiväkirjaa joka päivästä. Ja mun pitäisi tehdä tikustakin asiaa.

Olis varmaan aina hiljaa ja omissa oloissaan ellei mua se todella ärsyttäis. Ja nyt se on ruvennut jo lapsiakin häiritsemään. Mut itse hän ei huomaa mitään ja vaik olen asiasta tuhat kertaa maininnut, ei tee asialle mitään. Isänsä on aivan samanlainen! Yök.

Lisäksi ärsyttää suunnattomasti se, että ROSKAT ON NIIN VAIKEA LAITTAA ROSKIIN! Milloin mitäkin kääreitä lojuu lattioilla, tiskipöydällä (vaikka roskis siinä vieressä) jne. Vessapaperin hylsyt jää vessan lattialle makaamaan. Leipäpussit jää auki. JNE.

Kun vie roskat, suututtaa ettei laita uutta pussia. Kun on työntämässä kokatessaan kädet mähnäisinä nopeasti jotain roskiin, on tosi nastaa huomata että ei ole pussia..! (tosin mun mies sentään vie roskat =))

Tappelemme jatkuvasti lämmityksestä. Mies haluaisi pienemmälle ja minä palelen. Samoin haluaa säätää kylpyhuoneen lattialämmitystä pienemmälle ja minä protestoin, koska se hidastaa pyykkien kuivumista.

Olen sanonut asiasta sata kertaa, että on epäkohteliasta ja ärsyttävää, kun toiset vielä syö, niin yksi lähtee pois, mutta ei silti opi. Isänsä tekee samoin.

Tää on siis appiukon repliikki. Aina se istuu ensimmäisenä ruokapöytään tai on lautanen ojossa seisovan pöydän ääressä ja sanoo ottakaa nyt että minäkin kehtaan ottaa. Näin myös kun ollaan heillä ja hänen pitäisi olla isäntänä.

Ja nyt mies on alkanut sanoa samoin. Siis jos meillä on vieraita, niin sen sijaan että mies sanoisi " ottakaa olkaa hyvä" tms. niin itse lautanen kourassa ja hoputtaa " ottakaa nyt, että minäkin saan" .

Ihan kysely, ja kylläpä helpotti sanoa!

Pitänee tehdä niin kuin mummivainaa, joka syötti oman porukan herkuilla ennen vieraiden tuloa, jotta nämä jaksoivat sitten olla vieraanvaraisia ja rohmuamatta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat