Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse n 1-2 kertaa viikossa, yleensä ennen iltavuoroonmenoa kun 3v jos viety pvkotiin ja itselläni 3t aikaa, sovitaan jonkun kaverin kanssa tapaaminen ja jutellaan ja nautitaan. Äitini mielestä olen AINA kahvilassa....

Kommentit (10)

Ehkä 2-3 kertaa viikossa, joskus useammin ja joskus harvemmin. Kahvin kanssa en välttämättä syö mitään, ja kahvikuppi maksaa 1,30 e. Usein ollaan ulkoilemassa, jonka jälkeen päätetäänkin mennä kahville ja siinä samassa saavat lapset ruuan (iik kamalaa, purkista ;).

Käydään kyllä kyläilemässä toistemme luonakin, mutta jotenkin kahvilaan tulee niin helposti poikettua " muuten vaan" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis todellakin EHKÄ. Joka toinen vuosi saattaa jäädä väliin. 2v ja 1v lasten kanssa on hankala vain istuskella ja kahviloissa käynti on todella kallista.

joka viikko ja ilman lasta ehkä kerran kuussa. Silloin tapaan yleensä lapsettoman kaverin ja ilta-aikaan. Mulla käynyt niin onnellisesti että kaveripiirissä kaikki rupes sikiämään samaan aikaan joten musta tuntuu että nyt kun kaikki on vauvojen kanssa kotona nähdään enemmän kuin silloin kun oltiin kaikki töissä. :)

1-2 krt viikossa.

Mutta nyt kun olen (olemme) töissä, niin vähiin ovat käynnit jääneet. Käyn ystävän kanssa kahvilla ehkä parin kuukauden välein.

Työasioissa melkein asun ravintoloissa (lounaat, kahvit ym.), joten ei se edes nappaa.

ei ole siihen enää aikaa. Lapsen myötä musta tuli myös pihi, kotona keittää monet kahvit kahvilahinnoilla. Ystävät (lapsettomatkin) piipahtavat nykyään meillä kahvilla, kun meillä on kuulemma niin hyvät tarjottavatkin. Ai niin, ennen kävin kahvilla vähintään kerran viikossa, yleensä noin kolme kertaa.

otetaan joku leipä puoliksi, pulla puoliksi, mulle kahvi ja lapselle mehua. sitten hengaillaan ja jutellaan henkeviä, esim. seinien väristä (" tossa mustaa!" ) tai mikä nyt sattuu lasta siinä kiinnostamaan. mun mielestä ovat ihan hauskoja reissuja.

kavereiden kanssa en käy käytännössä ikinä missään koska mulla ei käytännössä oo kavereita.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat