Vierailija

Mikä on vikana? Tyttareni syö aivan liikaa kasviksia ja välttelee punaista lihaa ja makkaraa. Hän on tuskin edes tuohon ikään mennessä ollut humalassa. Meidän lapsuudessamme oli normaalia syöda hampurilaisia ja vetää lärvit kerran viikossa. Ei silloin urheiltu, kuten nykynuoriso. Miten nämä teinit oppivat elämästä mitään???

Kommentit (2)

Vierailija:

Lainaus:

Mikä on vikana? Tyttareni syö aivan liikaa kasviksia ja välttelee punaista lihaa ja makkaraa. Hän on tuskin edes tuohon ikään mennessä ollut humalassa. Meidän lapsuudessamme oli normaalia syöda hampurilaisia ja vetää lärvit kerran viikossa. Ei silloin urheiltu, kuten nykynuoriso. Miten nämä teinit oppivat elämästä mitään???

Juoksee neljä kertaa viikossa n. 10 km kerrallaan, ei ole edes maistanut tupakkaa eikä juo! Seksiä sillä luojan kiitos on ollut, mutta nekin vain pitkässä seurustelusuhteessa.

Alan olla huolissani! Muutenkin se syö todella terveellisesti ja ajatteleekin todella fiksusti ikäisekseen.

Mä olin 16-vuotiaana tosi mustavalkoinen, ehdoton ja jyrkkä mielipiteissäni, en yhtään tuollainen diplomaattinen kuin veljeni.

Olen huolissani nykynuorisosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat