Seuraa 

Nyt kaikki ehdottelemaan ihania paikkoja Tampereella johon voisimme (myöhemmin päätettävänä ajankohtana) suunnistaa

rakkaiden marras-muksujemme kanssa=)!

Kaikki nyt nopsaan ideoita jakamaan=)!

Sivut

Kommentit (48)

Miten olisi äänestys 28. ja 29. päivän välillä? Ja klo 15.00 tai 11-12.00 välillä? Se täytynee hyväksyä, että sellaista aikaa ei ole, että IHAN JOKAINEN pääsisi mukaan. Eli pisteet pöytään!

Minulta piste molemmille päiville (molemmat käy), ja piste kello kolmelle (pääsen kyllä jotenkin aiemminkin, mutta mikä määrä ihmisiä siellä on lounasaikaan?).

Alia ja pojat

Mietin vain että otatteko isommat lapset mukaan? Jos otatte niin sitten minäkin varmaan otan omani, tosin aika hulinaksi varmaan menee niiden kanssa mutta...

Mikäli isompia lapsia ei oteta mukaan niin sitten mulle olisi 29. päivä parempi ja hieman aikasempi treffiaika.

Mutta jos isommat babyt mukana niin sitten tuo 28 ihan ok, eikä ajallakaan niin väliä paitsi että aikasempi ajankohta olisi ruokailun kannalta parempi.

ooh, onpa vaikeeta. Loppukommentina voin sanoa että mulle käy melkeinpä kaikki ja mukava treffata kaikkia!

onna

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tullaan ihan kahdestaan Kosmon kanssa, isommat lapset on päivähoidossa. (Mikä on oikeastaan ihan hyvä, sillä muuten mun aika ois mennyt niiden kanssa ja juttelu jäänyt vähemmälle..)

Alia: voin vaikka jäädä sua odottelee alaoville ja jeesata mikäli vaunuja pitää kasailla ym..

Tiitiäinen: en tiedä ootko ehtinyt miettii auton parkkeerausta, mutta stockan parkkihalli olisi varmaan hyvä. On siinä buffaa vastapäätä.

Ai nii, ollaanha me vielä menossa buffaan?

onna

Niin Stockmannia vastapäätä viistosti ja siis hissillä pääsee ja raxx on myös siinä vieressä. Buffassa on leikkipaikka lapsille ja karuselli, hoitohuomeet ja tilaa. Myös raxx:ssa on pieni pallomeri.

Parkkipaikat melkein Stockmannin alhaalla tai rautatieeseman vieressä parkkitalossa. Rautatieasema on siis aivan vieressä jos joku junalla tulis.Sijaninti on siis melko ihana.

Ja tila ei varmaan loppus kesken.

Mut ehdotelkaa tietty jotakin muutakin, mulle käy kaikki. Mut en nyt heti keksi isompaa paikkaa joihin vaunuväki mahtuis.

Siel on myös mukavasti syöttötuoleja jne...

Tietty jos nähtäis vielä viikolla olis erilailla tilaa kun esim viikonloppuna.

Mukaan tulis (ainakin alustavasti yritin selvittää tätä pinoa...):

Onna

Alia

Kirsikka

Kanelisokeri?

Effica?

Swehina?

Tiitiäinen=)!

Muitakin mukaan ja nopsaan hopi hopi=)!!!!

En pahastu vaikka pidätte treffit tiistaina,kun se kaikille muille sopii paremmin.Olen *hengessä* mukana...

Saataiskohan me Seinäjoelle jotkut kesätreffit kasaan...vaikka torikahvilaan tai liikennepuistoon?Tuuli & Bubbles???

Katselin tuossa muita viestejä, ja yleinen kanta taitaakin olla, että tiistai ja lounasaika olisi nyt sopivin. Vain kisupikkukuulle ei se kävisi. Mitenkäs muut?

Elikä me ollaan ainakin tosiaan tulossa tiistaina. Jos mä vaan suinkin osaan...mies kyllä anto selkeet ajo-ohjeet,ni pitäis löytyä=)! Tullaan omalla autolla,ku toi muulla kulkuneuvolla tuleminen täältä on extra hankalaa eikä sitä matkaa tuu ku joku 1,5tuntia ni kyllähän sen päräyttää autolla=)!

Ideoita mistä me tunnistetaan toisemme??? Meillä ainakin vaunut/rattaat jossa Jani-kyltti alhaalla=)!

Tiitiäinen78

...on siinä Stockan lähellä olevan Suomalaisen Kirjakaupan sisäänkäynnin vieressä, osoitteessa Hämeenkatu 5. (entisen Martina ravintolan tilat) Raput ylös vain, tai siis ilmeisesti hissilläkin pääsee ;-)?.

Mutta tosi ihanaa,että meitä ainakin muutama pääsis tulemaan=)!

Juu,siis mä luultavasti jätän auton joko rautatie-asemalle tai sitte sinne Stokkan parkkitaloon,näin ainakin alustavasti olin suunnitellu...katotaan ny kumpaan päädyn...Kauanko rautatie-asemalta kävelee sinne Buffaan??

Buffaan eix juu?? Näin mä oon ainakin aatellu koko ajan...Olix se Hämeenkatu 5 ja toka kerros??

Hienoa jos Momenttikin pääsis=)! Toivottavasti typy tervehtyis huomisex=)!

Joo,eiköhän me jostain toisemme tunnisteta,eksyneistä katseista ainakin...=)!

Jospa me vihdoin treffattais ku sitä on jo niiiiin ootettu=)!

Meille käy kans se 28.päivä ihan vallan mainiosti,mites esim.klo 15?? Vai onko liian myöhänen?

Mistäs me toisemme tunnistamme? Hmm... jotain hauskoja ideoita otetaan vastaan=)!

En ole varma pääsystäni vielä. Tuo klo 15 ja maanantaipäivä on kaikin puolin kannaltani huono aika. Maanantaisin on keskimmäisellä harrastuspäivä (judo) ja meille tulee aina kiirus normiaikataulullakin. No, pitää miettiä ja sumplia asiaa.

Mielelläni tulisin, mutta eipä sillä viikolla ole muitakaan sen parempia päiviä...30. ja 31.5. on lasten koulujen kevätjuhlat...joten ne päivät ovat kohdaltani poissuljettuja.

Kanelisokeri

Onko siis aikaa vielä päätetty? Buffassa on kyllä kivat ruuat, kannatan sitä paikkaa myös. Tulemiseni on kyllä iso kysymysmerkki. Meidän busseihin (ei kaupungin busseja), kun ei mahdu kaksosrattaiden kanssa mitenkään. Ja miten otat 2 vauvaa rattaista, kokoa rattaat bussiin ja sieltä pois? Voi plääh, omaa autoa mulla ei ole. Ja olen niin hemmetin huono kuski, etten edes oikein uskalla ajaa mihinkään parkkihalliin. No, katsotaan nyt sitä ajankohtaa ensin. Arki vai lauantai?

Jos nyt omaa tulemista mietin, niin paras olisi arki ja iltapäivä vaikka kolmelta. Sitten mies voisi ottaa mut kaupungilta mukaan töistä päästyään (kun sillä bussilla jotenkin onnettomasti olen ensin päässyt kaupungille). Heitän nyt ilmaan tällaiset vaihtoehdot: 28. tai 29.5. ? Alkuviikot olisi parhaita mulle.

Alia ja pojat 6kk

Rautatieasemalta ei mee kun pari minuuttia. Siellä on iso parkkitalo mut myös stockmann on varmasti melko tyhjä näin arkena.

Mun miehen lääkäri oli 12.30 et voipi kuitenkin olla et otan tuon 3-v mukaan, onhan siellä se karuselli jos mies tulis sit hakeen poitsun pois kun pääsee lääkäristä.

Ne hissit on sit siinä vasemmalla lasiovien takana.

Kiva,huomenna sit nähdään!

Muistakaa et on s-bonuspaikka, joitakin kuponkejakin voi olla mut saa siis syödä ja juoda niin paljon kun jaksaa. Ite satsaan usein vihanneksiin kun niitä syö kotonakin aina liian vähän.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat