Vierailija

Siis matkoilla, toisessa kaupungissa. Ja jos kyllä/ei, niin miksi? Oletko aikaisemmin viettänyt? Miltä tuntui?

Kommentit (12)

odottavat kuitenkin salaperäisyyteensä pakahtumaisillaan noita äitien- ja isienpäiviä. Ja voi sitä onnea kun lopulta saa sen itsetehdyn kortin ja pikku lahjan hakea piilosta ja antaa päivänsankarille. Puhumattakaan siitä kun äitin saa taluttaa kahvipöytään ihastelemaan itse koristeltua kakkua.

Sitä lasten " tärkeyttä" ja riemua on hauska ja liikuttava seurata. Siitä minun äitienpäiväni pääasiassa koostuu. Eikä tunnu yhtään pakkojuhlalta. :D

En minäkään ole joka äitienpäivä omaa äitiäni " ilahduttamassa" . Omat lapseni elävät elämäänsä minun kanssani eikä se, ovatko juuri äitienpäivänä kotona vai reissussa muuta meidän väliltä mitään.

En ole muutenkaan mikään tyhjän romantisoija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta siis. Toukokuun toisena sunnuntaina mulle joku kukkapuska tai kortti? Evvk. Tärkeämpää on tämä hetki, juuri nyt. Äiti on merkittävä joka ainoa päivä. Ja lapset ovat äidille tärkeitä, heitäkin tulee muistaa joka päivä. Paljon enemmän arvostan tyttäriltäni saamia halauksia iltaisin, kuin jotain kauppiasta lihottavaa krääsää, joka saastuttaa maailmaa.

2

ja minkäikäisiä lapsesi ovat. Minä koen äitienpäivän yhdeksi vuoden tärkeimmistä päivistä, lasten ilo ja riemu äidin omasta päivästä on korvaamatonta, kun ovat noinkin pieniä vielä.(Alakouluikäisiä)

Omasta lapsuudestani muistan monta ihanaa äitienpäivää ja vieläkin haluan hemmotella omaa äitiäni erityisesti juuri äitienpäivänä. En nyt ehkä niinkään millään hienoilla lahjoilla vaan lähinnä yhteisellä ajalla. Vaikka vain kahvikupin ääressä hänen kotonaan. Olemme päivittäin tekemisissä muutenkin.

Monipiippuinen juttu. Äitienpäivä taitaa olla enimmäkseen lasten ilo.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat