Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lähdemme kesällä ekaa kertaa matkalle lasten kanssa (3v ja 1 v). Emme osaa päättää kestoa: yksi viikko vai kaksi viikkoa. Yhden viikon hinta 2000 euroa, kahden 3200. Jännittää miten sujuu lasten kanssa, kyseessä siis " harjoittelumatka" , kun eka kerta kyseessä.

Miksi yksi viikko olisi parempi?

Miksi kaksi viikkoa olisi parempi?

Kiitos!

Kommentit (9)

Me on todettu, että lasten kanssa leppoisin vaihe lomasta tulee yleensä vasta parin-kolmen ekan yön jälkeen, kun paikka alkaa olla tuttu ja nukkumarutiinitkin alkavat toimia. Siksi ei mennä minnekään ainakaan alle viikoksi, mielellään pysytään paikallaan pidempäänkin! Tosin yksi ongelma esim. kahden viikon ulkomaanmatkassa on: tavaramäärä... Eli huoneistohotelli on ihan must ja siellä pitäisi olla mahdollisuus myös pestä vaatteita tai ostaa uusia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos kahden viikon lomabudjetti menee matkan hinnan takia tiukalle, voi reissusta tulla lasten kanssa kurja. Lasten kanssa reissatessa pitää olla varautunut yllättäviin menoihin. Säästöbudjettiloma noin pienten kanssa voi olla stressaava.

Toisekseen, jos lasten kanssa lomailu ei olekaan niin lomaa kuin toivoisi, niin viikko voi olla vähän kevyempi vaihtoehto. Lapsillekin tulee kuitenkin koti-ikävä, joten kaksi viikkoa on pitkä aika. Tavaraakin pitää olla enemmän mukana.

Enitenhän pituus riippuu siitä, minne olette lähdössä ja mistä itse pidätte, sekä siitä, miten tottuneita matkustajia itse olette.

Lapsen kanssa reissaaminen ei siis varsinaisesti ole mitään rentouttavaa lomaa, toki mukavaa mutta et sinä siinä mitenkään huilailemaan pääse turhia. Mä ainakin tekisin niin ja sitä paitsi se kaksi viikkoa on aika pitkä aika lapsen kanssa lomailla muutenkin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat