Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla on kaksi lasta, joista nuorempikin jo yli 1,5v ja nukkuvat yönsä suht hyvin (toinen tosin meidän makkarissa).

Jo ekan raskausaikana aloin olla aika haluton seksin suhteen, lapsen synnyttyä väsymys oli tietty ymmärrettävä syy. Samaa rataa meni toisen lapsen kanssa.

Yhtä asiaa vain olen odotellut: milloin halut alkavat palata takaisin?? Toisen lapsen syntymän jälkeen minua halutti edes tiettynä aikana kuukaudessa, nyt ei enää sitäkään! Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa..silti muistelen haikeana aikoja ennen lapsia, halut olivat ihan omaa luokkaansa. haluaisin haluta, mutta missä vika???? Pelkään, että mies kohta alkaa haikailla vieraille laitumille, kun väliajat vain pitenevät - edellisestä kerrasta kohta 2 kk. Iltaisin teen kaikkia omia juttujani, ettei tarvitsisi alkaa rakastella. joskus tyydytän itseni pikaisesti (pari kertaa viikossa), eli jollain asteella haluja vielä on, mutta varsinaiseen aktiin en " viitsisi millään alkaa" . Tosi kurjaa! Voinette siis kuvitella, että olen alkanut vältellä myös kaikenlaista muutakin kosketusta, ettei mies vaan saisi väärää käsitystä.

Joku aika sitten selailin luontaistuotekaupan esitettä, siinä kerrottiin jostain haluja lisäävästä tuotteesta (en muista mikä, mutta naisille ja miehille oli omansa), jossa kerrottiin haluttomuuden syynä olevan yleensä typpioksidin (???tai vastaavan) puutteen. Voisiko kyse tosiaan olla jostain sellaisesta?

Haluaisin muutosta tilanteesen, mutta vaikka miten yrittäisin väkisin alkaa rakastella, se maistuu puulta koska itse haluja ei ole.. ja maistuu vielä enemmän puulta, ja toivoo vaan sen olevan kohta ohi, jos pakottaa itsensä moiseen joka kerta vain miehen takia. Kokemusta siitäkin..

Onko kellään kokemusta vastaavan tilanteen korjaantumisesta?? Ikäni huomioiden tunnen olevani haluttava siitä huolimatta ja saan vieläkin " katseita perääni" , itsetunnon puutteesta ei siis ole kyse. Krooninen väsymys tietysti tulee olemaan varmaan vielä muutaman vuoden, kun en malta koskaan mennä ajoissa nukkumaan, mutta eihän seksiä tarvitsisi harrastaa aina vasta nukkumaan mennessä. Kun vaan ne halut löytyisivät uudelleen.....(huokaus)..................

N39

Kommentit (1)

...suosittelisin että puhut miehesi kanssa aiheesta. Kerrot miten asia on, niin luulisi hänen ymmärtävän asiaa ja ehkä jopa auttaa siihen jotenkin. Jos sulla on aktiivinen mies ja seksi loppuu yht' äkkiä kokonaan ilman varsinaista syytä niin todella saattaa käydä niinkuin sanoit, että kaveri ei pysty olemaan enää " kunnolla" . Mutta jos tilanne on tiedossa, kynnys vieraisiin menosta nousee selvästi....ei tuu sellasta " toi ei viitti enää harrastaa seksiä mun kanssa" fiilistä. Tai pahimmassa tapauksessa miehesi alkaa luulemaan että käyt vieraissa. Tai näin mä ainakin miehenä ajattelisin.

Väsymys on paha seksin tappaja. Ehkäpä pelkkä oma-aika, liikkuminen ja riittävä nukkuminen palauttaa asian. Mutta se on varma että jos päästätte etäisyyden liian pitkäksi (ei koskettelua, eseksiä tms.) niin mitä pitempään menee sen vaikeempi on aloittaa uudelleen.

Nimim. kokemusta on.

Puhukaa aiheesta, vaikka se vähän vaikealta tuntuukin.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat