Vierailija

leuassani on KOLME jättisuurta ihon alaista finniä.

Perjantaina ne jo tuntuivat ihon alla, mutta tänään tilanne on katastrofaalinen. En oikeasti kehtaisi mennä huomenna töihin asiakspalvelutehtäviin.

Miksi mun ihoni käyttäytyy, kun 15 vuotiaiden?

Menkat on tulossa ja naama siis on ku´n hirviöllä. Mitä mä voin tehdä?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

monilla kuulemma auttaa.

Mulla ei tietenkään. Kuivatti muun ihon, mutta ei finnejä. Nyt älä enää puristele, vaan desinfioi. Huomenna meikkaat huolella ja extrahienosti vielä silmät, niin huomio kiinnittyy niihin ;)

Oikeasti, muut eivät kiinnitä niihin niin paljon huomiota kuin itse.

Mulla aivan sama ongelma ja tiedän, että se on todella rasittavaa, varsinkin noi kipeät vesipaiseet. Sinuna kävisin vaikka yksityisellä ihotautilääkärillä, ja jos ottaisin antibioottikuurin ja/tai lääkevoidetta. Auttaa jonkin aikaa. Mulla auttoi myös helokkiöljykapselit.

Nyt vedän Basironilla.

Tsemppiä kovasti - kauhea vaiva. Lohduttaa tai ei, meitä on muitakin.

Mulla myös ikää 35v ja naama kuin pahaisella murkulla, iho kiristelee kuivuuttaan ja paukamia nousee kuin sieniä sateella :(

Nuorempana sain avun diane nova pillereistä ja sit ihoni olikin 10 vuotta ok. Joe Blasco-meikkivoiteen turvi selviydyt työpäivästä!

Vichy Normaderm voidetta (apteekista). On erityisesti suunniteltu aikuiselle näppyläiselle iholle, johon näpyt tulevat mm. kuukautiskierron mukaan. Auttaa oikeasti monella, myös minulla. :o)

Nykyiseen vaivaasi asia nyt ei toki auta, vaan desinfioi tosiaan ne puristelemasi näpyt ja laita yöksi hammastahnaa... Ja jatkossa älä todellakaan puristele mitään epäkypsiä finnejä! Pidennät vain useilla päivillä niiden olemassaoloa!

saman ongelman kans viel tänä päivänä. Mulla on kans toi hammastahna:) käytössä ja sit ihan perusrasva humektan kosteuttaa vaan ei rasvoita. Sit on ollu pakko satsaa noihin meikkeihin ja muuten yks mikä auttoi ni kalanmaksaöljy.

Kosteuta naamaasi hyvin että pääsevät mahd. helposti pinnalle ja täten nopeammin lähtevät! Vältä kosketusta ja anna finnien olla rauhassa etteivät tulehdu! Voit myös yöksi laittaa hammastahnaa finnien päälle niin se nopeuttaa niiden puhkeamista ja aamulla voit nopsasti valkoiset puristaa pois!

Vihdoin olen päässyt eroon niistä vähähiilarisella ruokavaliolla. Aloin syödä vh-ruokaa muista syistä ja näkyy auttavat iho-ongelmaankin. Kaikista finneistä en ole päässyt eroon, mutta kasvoilla iho on parempi kuin koskaan.

Nyt desinfioit ne finnit kunnolla!!Hammastahnalla on myös kuivattava ja vaalentava vaikutus eli jos nyt olet jo niitä puristellut ja enemmän smökät saanut sieltä pois niin laita sitä tahnaa vaan yöksi!Ei siitä ainakaan enään haittaa voi olla mutta ensin muista desinfioida ne!!!

Ostat kunnon ihonhoitotuotteet, jotta tulevaisuudessa vältät näitä tilanteita. Apteekista saatava ACNEX kasvovesi on mielestäni paras, mutta ei sovi päivittäiseen käyttöön.

uudistaa soluja tehoaa mm.arpiin,finneihin mulla finnien lisäks on punaisuus kadonnut.rasvaa saa apteekeista,sokoksella oli tarjous n25€ normaalisti maksaa 45€ mutta on riittoisaa olen perus bm voiteen lisäksi käyttänyt bm28 geeliä.suosittelen kokeilemaan jos ei mikään muu ole auttanut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat