Vierailija

Kommentit (7)

Mielestäni et voi kun odotella. Lapsi on kuitenkin yhteinen ja molempien pitää sitä haluta. Meillä oli sama juttu kuin teillä, minä halusin pikkukakkosta ja mies ei vielä. Niinpä ehkäisyä ei jätetty pois enkä myöskään puhunut/painostanut miestä. Meni puoli vuotta ja mies kysyi vieläkö haluan toisen lapsen, että nyt hän olisi valmis. Ja arvaa vaan olinko ;-)

esikonkin kanssa, ei kaipaa sitä samaa ruljanssia uudestaan.

Meillä kävi niin että mies sanoi jossain vaiheessa (vappuhulinassa/vappusimassa) esikon ollessa vuoden ikäinen että tehdään se toinen että ei jää lapsi ainoaksi (mies itse perheensä ainokainen). Ja siis rakasteltiin ilman ehkäisyä sen kerran.

Olihan se ylläri molemmille että HETI tärppäsi ja nyt niitä siis on kaksi. Mies sopeutui tilanteeseen paremmin kuin minä, olisin itse halunnut töihin vähäksi aikaa ennen kakkosta... Nyt kuitenkaan en voisi kuvitella tilannetta toisin.

Anna miehelle vähän aikaa, älä nalkuta kotiasioista äläkä tästä lapsiasiasta, tee kotielämästä mahdollisimman miellyttävää miehelle -niinkuin vastapainoksi työelämälle. Eiköhän se mörökölli siitä muutu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän ap kirjoittanut, että eivät ole puhuneen asiasta...

Ja kyllä se minusta vaan niin menee, että jos toinen haluaa toisen lapsen ja toinen ei, niin sitten ensin haluava odottaa, josko toinenkin joskus haluaisi...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat