Seuraa 

Tässä tämä pino nyt avattu sitten sitä erillistä tapaamista koskien. Tämä ei ole siis kuukausitapaaminen, joka on jatkossa erikseen myös!

Ehdotuksia, päivämäärästä, kellonajasta ja päivästä?!

Mä ehdotan itse lauantaita, JOS SE MUILLE SOPII?!

Mulle sopii myös arkipäivä, mikäli tuntuu et toisillle joku arkipäivä ois parempi!

Kellonajaksi ehdotan vaikkapa 13.00, mitäs muut on mieltä? (toiveissa, jos joku pidempimatkalainen tulee myös niin ehtisi paikalle)

Päivämäärä ois hyvä olla esim. parisen viikkoa ennen kuukausitapaamista, johon moni menee varmaan myöskin, niin ei ihan lähellä ois, vai kuinka?

Kaikki eloisat kauempaakin tulkaa rohkeasti mukaan ja ehdotelkaa aikaa!!!

Villa, joka jää odottelemaan mielipiteitä

Sivut

Kommentit (56)

Olin kyllä ilmoittautunut, mutta jostain syystä nimeäni ei ollut tuossa " yhteenvetolistassa" ... Onko kukaan tulossa vai ovatko kaikki tapaamisen peruneet??? En viitsisi turhaan paikan päälle julkisilla raahautua, jos istun siellä yksin.

Tintarella ja poika 2808

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tulin lukemaa nyt vast teidän viestit, sori näemmä mä oon sokee ja oon jostain syystä jättänyt sun nimen listasta. Nolottaa... Sori, ei ole ollut todellakaa tarkoitus! oli pakko tulla sanomaa ku huomasin.

Kiva että tapasitte, vaikkakin pienemmällä porukalla. Toivottavasti seuraava Vantaan tapaaminen on isommalla jengillä. Nyt oli tosi monella peruuntumisia! :o/

Valitettavasti me ei nyt sitte päästäkään... :(

Mennään mummolaan varsinaiseen suomeen ja tullaan takas to.

Kivoja treffejä kaikille toivottavat

nallu ja aleksi2508

Kävin vasta nyt lukemassa pinoa ja huomasin, että just perjantaita ei suunnitella, jotta mahd. moni pääsisi mukaan. Eli " pyyhin" sen pois.

Eipäs tällä blondilla käyny pienessä mielessäkään että ihan itte omin pikkukätösinkin ois voinu tuon Jumbon kartan katella.. *punastuu*

Tätä tää väsymys tekee.. (seli,seli..)...

Calathea

moi!

Me olemme Vantaalaisia ja voisimme myös tulla, mutta meidän aikataulu näyttää olevan vähän kortilla, koska nyt lähdemme reiluksi viikoksi pääsiäisen viettoon maille ja 24. tätä kuuta menen kuudeksi viikkoa töihin.KÄÄK! kun mies haluaa jäädä hoitamaan Veeraa vanhempainvapaan loppupätkäksi.

Meille kävisi parhaiten näköjään perjantai 13.4 sekä lauantait 14. ja 21. 4.

Puppe

Tällä hetkellä tiistai ei sovi meille, mutta yritän järjestellä asioita niin, että pääsisimmekin tulemaan. Eli palaan asiaan....

Puppe

Ossaisko kukkaan joteski helposti neuvoo missä siellä Jumbossa tää kahvila on? En oo ku pari kertaa pikasesti siellä käyny pyörähtämässä..

Siis Jumbossa oon pyörähelly.. :)

Calathea

Käy meillekkin myös nuo 10, 13, 14 ja 18 päivät ihan hyvin.

Kellonaikana paras ois ehkä siinä 12.00 aikoihin. Tai vaikka jälkeenkin, mut ei mielellään hirmu aikasin.

Calathea

En saanut siirrettyä aiemmin sovittua juttua toiselle päivälle eli emme pääse Jumboon: voi harmien harmi. Jospa Martsarin puistotapaamiseen sitten paremmin, nythän nuo ilmatkin alkavat ihanasti lämmetä!

Mukavaa tapaamista teille muille!

Puppe Ja Veera

uskaltautua tapaamiseen. Ihan varmuuden vuoksi, on niin kamala tauti tuo noro, joka esikolla on, ettei vaan kellekkään tartu. On sitä laatua tuo ettei kyllä kellekkään toivo tulevaksi sama!!!

Ens kerralla sit. Jos kaikille on helppo sinne Jumboon tulla, hyvinkinhän vois vaikka useemminkin siellä näkyillä?!

Calathea ja Aava

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat