Seuraa 

mua jotenkin kummastuttaa kun ensimmäisessä sectiossa mulle laitettiin 7tikkiä ja haava parani erittäin hyvin ja nopeasti,mutta toissa sectiossa laitettiin varmaan 15hakasta ja haava alkoi vuotaa parina kertana aika pahasti verta.mistä johtuu että kummallako ne päättävät paikata haavan?tikkien otto pois sattui kyllä enemmän kun taas hakasten otossa ei tuntunut mitään

Kommentit (2)

tehtiin hätäsektio ja vatsa kursittiin kasaan hakasilla. Ne oli ollu mulla 5pvää kun alkoivat vuotamaan jotain vaaleanruskeaa nestettä ja piti mennä osa poistamaan kun keho alkoi niitä hakasia jo hylkimään.. Pe poistettiin puolet ja su loput.

Mullahan haava oli pystyyn, eikä vaakatasoon, ja kaiketi hakaset oli tällaiseen haavaan paremmat. Hakasten irrotus ei sattunut ollenkaan, mutta se ihana tunne irrotuksen jälkeen nahassa kun ei enää kiristänyt! Mulle sanottiin myös että tikkien irrotus sattuu enemmän.

Myös mulla alkoi ekana iltana haava vuotamaan, mutta tais olla ihan oma vika ku piti päästä kiireellä ylös sängystä enkä jaksanut odottaa apua.

kaks ekaa oli patja ompeleilla tehty ja nyt viimesin hakasilla.

Mulla tokassa sektiossa poistettiin ekan sektion arpikudos ja ommeltiin taas langalla, olihan se ihan siisti, mutta nyt kun kolmannella kerralla ei toista haavaa poistettu vaan hakstettiin pari mm edellisen yläpuolelle. Ja voi ku se haava onkin sitten nätti (tai niin nätti kuin sellanen voi olla) verrattuna edelliseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat