Vierailija

Jostain syystä odottelemaan synnytyksen alkamista tai käynnistystä siis. Joutuisko mun mies olemaan rokulilla töistä isompien lasten kanssa? Esikoinen on koulussa, pienempi 4-v, ei päivähoidossa.. Vai saako saikkua, ei kai kun ei ole sairas itse..?

Hypoteesina, että mummot ei pääse hoitamaan lapsia.

Kommentit (2)

Itse olin sairaalassa 7vkoa, mies hoiti lapset kotona, kävi töissä ja huushollasi. Ei se mitään gourmee ruokia valmistellut vaan lähinnä jotain pakaste-eineksiä ja kämppä ei nyt ihan putipuhdas aina ollut, mutta kylläpä nuo hengissä selvisivät. Lapset olivat päivät hoidossa.

Laitapa kaupungille pikahakemus päivähoidon tarpeesta! Itse jouduin suorilta jaloilta vuodelepoon, joten yllättäen se tulee eteen jos tulee.

Pääsisikö mummo edes alkuun teille asumaan, ennen kuin mies sopeutuu yksinhuoltajuuteen?

Kyllä ne siellä kotona pärjäävät, mutta se masukas ei kyllä ilman hoitoa välttämättä pärjää! Saikkua ei saa muut kuin sinä, joten kannattaa nyt hakea sitä päivähoitoa.

Tuo pienemmän päivähoitokaan ei ratkaisisi ongelmia kaikkinensa, sillä mies tekee 2-vuorotyötä ja täällä ei ole ihan lähellä vuorohoitopäiväkotia. Olisi ihan pakko saada muualta apua. Ja jos näin hankalaksi menisi, uskon, että jompi kumpi mummo pääsee hätiin. (toinen n sentään eläkkeellä, mutta aina on jotain "muuta" kun apua tarttis..) Tai sitten miehen pitäisi kysyä, jos voisi tilapäisesti tehdä päivävuoroa töissä ja sitten pikkunen hoitoon päiviksi.

Loppusuoralla tässä mennään, että jos jotain olisikin vialla, niin ratkaisu tulee varmasti päivässä-parissa kun ei tarvitse enää vauvaa "kypsytellä".

Mutta hyvä muistaa, miten sitä kaikennäköistä tulee joskus vastaan yllättäen. Onneksi asioilla on tapana järjestyä, kuten sinulla nro 2.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat