Vierailija

Minulla on vain tämä yksi elämä ja sen aion käyttää lepäämiseen ja nautiskeluun vaikka kämppä on sikala.

Kommentit (15)

kuin lasten synnyttäminen. Jos äidin rooli on olla palvelija, annan lapseni heti huomenna lastenkotiin ja elän itsekseni paskaisessa kodissa.

Siksi koska se on AV:LLA kielletty!! Kaikkien meidän täydellisten mammojen pitäisi vaan siivota, tehdä ruokaa, viedä lapsia harrastamaan, hoitaa ukkoa, käydä salilla, syödä tervellisesti, käydä kampaajalla, ostaa nanson tai marimekon vaatteiita... ja kaiken tämän lisäksi meidän pitäisi osata kirjoittaa täydellisesti kun nyt sentään AV:LLA ollaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ymmärrä millainen ihminen voi tuntea olonsa mukavaksi, jos on hirveen likaista. Sen ymmärrän, että väsynyt äiti ei pidä kaikkea tip top, ei tarttekaan. Mutta äitiys on lasten palvelemista ja kyllä siihen kuuluu sekin, että yrittää tarjota lapsille jotenkin kohtuulliset elinolot. Alkavat muuten hävetä kotiaan. Mutta täähän lienee provo, joten mitä siitä.

Lainaus:

En ymmärrä millainen ihminen voi tuntea olonsa mukavaksi, jos on hirveen likaista. Sen ymmärrän, että väsynyt äiti ei pidä kaikkea tip top, ei tarttekaan. Mutta äitiys on lasten palvelemista ja kyllä siihen kuuluu sekin, että yrittää tarjota lapsille jotenkin kohtuulliset elinolot. Alkavat muuten hävetä kotiaan. Mutta täähän lienee provo, joten mitä siitä.

Missäs ne isät on??Osaavatko he siivota ollenkaa, kämpää asumiskelvolliseksi?

että laikuus ja mukavuudenhalu ovat ajaneet ihmisrodun ja maapallon siihen jamaan että 100 vuoden kuluttua täällä harhailee sivistyksen raunioilla neandertal-ihmisiä (jälkikasvuasi, kenties?) roskan ja paskan keskellä.

Henkinen tylsistyminen aiheuttaa idiotismia=paha, paha juttu.

Mua inhottaa ihmiset jotka antavat itsensä päätyä samaan jamaan kuin esim. ohjelmassa Big Brother esiintyvä kolmekymppinen Maria.

Tottakai voit elää sotkussa, jos huvittaa! En minäkään ole mikään aktiivisiivooja.. Joskus oli paineita, kun jotkut himosiivoojakotiäidit kävivät meillä kahvittelemassa. Luulin, että minunkin pitää olla sellainen. Enää ei kiinnosta - enkä kyllä ole kotiäitikään. Ei kaikkea vapaa-aikaa jaksa kuluttaa siivoamiseen.

ja lämmintä ruokaakin saa eri laatuja joka päivä ainakin kerran. Kodin siistimiseen ei sitten enää riitäkään voimia kun yksin pitää tätä sikolättiä pyörittää ja töissäkin haluan pärjätä. No, kaikkea ei voi saada.

Yhden burnoutin kokeneena olen luopunut liiasta suorittamisesta ja teen vain sen mikä hyvältä tuntuu

Palveleminen on minusta positiivinen asia. Onhan esim. palveluammatteja. Palvelemisella en tarkoita passaamista, alistumista tms. vaan sitä, että tekee kaikkensa lasten eteen, että niillä olisi hyvä. Esim. antaa ruokaa, kasvattaa oikeeseen suuntaan, vie ulos, huolehtii terveydestä... niin ja puhtaudesta. Ihan normaalia toimintaa mitä varmaan itsekin teet.

Äitiys ei voi olla sitä että pitää kiinni itsekkyydestä. Se oli pointtini. Jos se on sitte naurettavaa, niin olkoon.

joilla menee parisuhteessa huonosti, duunissa liian rankkaa, masennus iskee eikä elämä maistu ilman sopivaa lääkitystä. Heidänkö lapsistaan kasvaa sitten onnellisempia? Eiköhän äidin tehtävä ole pääasiallisesti hoitaa ja kasvattaa, eikä palvella lapsiaan. Itse näen siinä kaksi aika eri asiaa.

Elämme ihmiskunnan historiassa harvinaista aikaa, jokainen saa toteuttaa itseään valitsemallaan tavallaan.

Henkinen idiotismi? Eikö suorittaminen sisältynytkään siihen ;()

Jos tuo sulle riittää ja on sun mielestä ok, niin mikäs siinä. Itse kyllä saan jotain kieroa tyydytystä niistä harvoista viisminuuttisista, kun koti on järjestyksessä ja puhdas...

Mä en aio olla yksi niistä, jotka lopulta eroaa ja kaikki romahtaa kun ei pää kestä sitä muiden normien mukaan elämistä.

Siivoan sitten ku huvittaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat