Vierailija

onhan noita maksullisia palveluja juuri noita, värianalyysia, pukeutumisneuvoja, kampaajaa, kosmetologia,

kaikki samassa paketissa, voisi tulla vähän kalliiksi?

Kommentit (7)

Nimenomaan selvä suunnitelma ja tässä tapauksessa olisi kaksi oman alan ammattilaista. Ja nimenomaan tämä pitäisi jakaa useammalle esim. kahdelle päivälle.

Myyjän / tekijän täytyisi sitten olla joku jolla on riittävästi referenssejä tehdä hommaa.

Voisihan se olla niin, ettei kaikkea tekisi kerralla. Ammattilainen tekisi selvän suunnitelman, esittelisi sen ja sitten vasta toteuttaisi. Ettei tulisi täydellistä katastrofia asiakkaan kannalta... =)

Olen ehdottanut eräälle ystävälleni että aloittaisi tämän tyyppisen palvelun ja olen luvannut olla hänen ensimmäinen asiakkaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä en ehkä ole oikea ihminen vastaamaan, koska en muutenkaan kamalasti käytä palveluja. Kampaajallakin käyn pitkien hiusteni vuoksi kahdesti vuodessa.

Mutta en usko, että ostaisin.... Tai ostaisin vain siinä tapauksessa, että olisin viisisataa prosenttisen varma myyjän tyylitajusta ja siitä, että minä olen 99 prosenttisesti aina ennenkin pitänyt hänen valitsemastaan tyylistä. Ja koska näin varma en voi koskaan olla - niin en varmaankaan ostaisi. Tyyli kun ei ole vain sitä, että on yleisiltä mittapuilta tyylikäs, vaan myös sitä, että niissä vetimissä tuntee olonsa kotoisaksi.

Sen sijaan voisin ostaa sellaisen palvelun, että tulee erilaisia tyylivaihtoehtoja. Kymmenen erilaista, joista sitten voisi ottaa mieleisimmän.

Jos sellainen paketti olisi kaupan, missä ammattilainen kertoisi sinulle sopivimmat värit. Opastaisi minkä malliset vaatteet sopivat juuri sinun vartalolle. Sinut meikattaisiin uudella tavalla ja vinkit kotiin mukaan sekä saisit aivan uuden hiustyylin.

Lopputulos paljastuisi vasta lopussa ihan kuin telkkarissa. ideana juuri se, että tekisit juuri jotain niin uutta mihin et muuten uskaltaisi jos voisit esim. hiustyyliä etukäteen miettiä. Tai, et olisi ikinä kokeillut tuollaisia vaatteita jne.

mielipiteitä kiitos ja kysymys kuului: OSTAISITKO?

joten hinta tulisi sen mukaan, mutta tämä olisikin oman edustavan tyylin löytäminen ja nimenomaan kaiken näköisille ja kokosille!! Vaatteitakin valmistetaan kaiken näköisiä ja kokosia ja jos asiakkaalla olisi tulossa esim. jokin tietty juhlatilaisuus niin vaatteen voisi myös teettää saman katon alla!!

Ja siis tämän koko paketinhan tarvitsee vain kerran, kun tyyli on löytynyt niin vaatteiden osto on helpompaa yksin ja meikkivinkit löytyy kotoa.

ap

juuri suurta muutosta vailla ja turhautunut peilikuvaansa, mutta yksin ei osaa koko pakettia muuttaa:)

Silloin voisin kuvitella, että asiakas olisi valmis maksamaan koko paketin hinnan, vai??

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat