Seuraa 

Meillä on ollut jonkin verran ongelmia korvikkeiden ja vatsavaivojen kanssa, joten otin asian puheeksi neuvolalääkärin luona, jolloin minua suositeltiin kokeilemaan uutta maitojauhetta, joka on kuulema tehty juuri vatsaongelmista kärsiville.

Lääkäri ei osannut kertoa sen tarkemmin tuotteesta, joten menin kysymään asiasta ollessani viime viikonloppuna lapsimessuilla. Lastenruokafirman esittelijät eivät kuitenkaan voineet auttaa minua, sillä on kuulema joku laki ja asetus, että vastikkeita ei saa mainostaa suoraan kuluttajille, vaan ainoastaan neuvoloiden hoitajien/lääkäreiden välityksellä voidaan jakaa tuotetietoutta. Minulle tämä tuli ihan uutena asiana, joten en nyt saanut tarvitsemaani tietoa, vaan on odotettava seuraavaa neuvolakäyntiä ja kysyttävä hoitsulta lisää, jos sattuisi tietämään.

Oletko siis mahdollisesti kokeillut tätä vatsavaivaisten vastiketta, onko ollut apua ? Saako rinnalla käyttää tavallista valmista purkkitavaraa ? Reissussa on nimittäin melko hankalaa löträtä jauheen kanssa, joten riittääkö, mikäli sitä syödään suurimmaksi osaksi, mutta välissä menee tavallista ?

Kommentit (4)

Meillä tuo tuttelin mahavaivaisille tarkoitettu jauhe on, kuten otsikko sanoo, tuonut avun molemmille. Toki siitä maidon tekeminen on hieman hankalampaa kuin valmiin korvikkeen, mutta mitäpä ei jaksaisi, jotta lapsukaiset voivat paremmin.

Siitä minulla ei ole kokemusta, että voiko välillä antaa pelkästään tavallista. Minä olen käyttänyt vain tuota jauhetta ja siitä sitten vähitellen lähtenyt totuttamaan tavalliseen.

Muuten voin kyllä suositella tuota ko valmistetta

Meillä syötiin alkuun Nan 1:stä, josta tuli kaameat iltahuudot. Neuvolatädin suosituksesta vaihdoimme Tutteli Plus Omneo:n, joka lopetti huudot kokonaan :)

Reissun päällä maitojauheen kanssa läträämiseen luin joskus taannoin täältä oivan vinkin; mittaa jauheet valmiiksi sopiviin annoksiin tuttipulloihin ja ota sopivan kuumaksi jäähdytetty vesi mukaan termospullossa erikseen. Toimiva vinkki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän tuo nyt mitään juuri maksakaan, mutta meillä olisi avaamaton paketti, ostettiin, mutta todettiin maitoallergia eli eipä sovi tuokaan. jos joku asuu keravalla tai Itä-vantaalla voin ohi ajaessani tuoda sen. En viitsisi ehtaa tavaraa heittää roskiinkaan.

tervehdys, mama =)

Meillähän vehdattiin just tuon jauhejutun kanssa ja ehta termarikin / termaritkin on olemassa. Soita niin jutellaan tarviitko lainaksi moisia. Se on oikeasti helpompaa tuo jauheen kanssa sohlaaminen kun mitä minäkään luulin aluksi. Minusta sotkua tulee vähemmän kun noista $@¤£een tetroista.... Lohdutuksen sanoja siis täältä :)

kiva että benettonvinkistä oli hyötyä - kaikki näytti siinä ohikulkiessa niin vaaleanpunavoittoiselta että oli pakko muistuttaa myymälän olemassaolosta :)

nallu

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat