Seuraa 

Tällaista ei kai vielä ollut?

No ei oo mitään ilmoitettavaa kyl pudotukseenkaan :(

Flunssa ei kun jatkuu, tarvii varmaan jotain antibioottia alkaa vetämään, että lähtis.

Siis oikeesti yli viikon nyt tullu keltasta yökkiä nenästä ;)

No olipas kiva viikon alotus, anteeksi.

Oikein hyvää viikkoa teille ystit. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentit (12)

Nythän tää menee vallan hurjaksi, kun koko ajan tänne kirjoittelen. Mutta näyttääpähän meidän pieni ryhmä aktiiviselta. :)

Piti vain vielä toivotella pikaiset paranemiset teille molemmille. Onneksi on pyhät, niin saatte levätä tautinne pois. Flunssa on kyllä ärsyttävä tauti.

Vai olit Tuitu käynyt äitiysvaatteita katselemassa. Onhan ne ihania nekin. Mä en oo vielä uskaltautunut, mutta toivottavasti senkin aika tulee pian. Vaikka olen joskus pohtinut, että pitäisi varmaan hankkia ihan normikäyttöön sellaisia, että saisi mahan peittoon. :) Mutta se ongelmahan ratkeaa, kun meidän tämä hoikistumisprojekti etenee, vai mitä?! ;)

Pääsiäissuunnitelmana on mennä äidin luo kyläilemään pyhiksi. Samalla näkee muuta sukua ja kummilapsia. Kivaa mennä sinne, kun on nähnyt niitä kaikkia viimeksi jouluna.

Nyt kärsin töissä. Työnteko on kyllä tympeää! :) Ja mulla on ihmeelliset alavatsatunnot. Ja paha olo. Kertokaas muuten mikä mua vaivaa: Nyt on kp 15 ja huomasin just vessassa käydessä, että jotain ihmeellistä punaista tuhrua tuli paperiin ja ne (nyt tulee ällöttävä osuus, mutta olettehan näihin tottuneet.. :) paksut limat, mitkä oviksen jälkeen tulee, oli vähän punasävytteisiä. Ja alavatsaa " raapii" (en tiedä mikä paremmin kuvaisi tunnetta). Mulla on tosin pillereiden lopettamisesta vasta pari kk aikaa, joten kaipa tässä keho totuttelee omaan hormonitoimintaansa.

Mutta oudoissa fiiliksissä siis. Ärsyttävintä on, kun on oksettava olo.

Onkos Tuitu töissä, kun ei palstalla luuhaa? :) Heti ollaan kyselemässä, jos vain kerran päivässä käy. :)

Jepsis, nyt työt loppuun ja sitten kotiin vaa' alle niin on jotain raportoitavaa. hehe..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saako konsultoida kun sä oot alan ihminen, että mitä kummaa meidän neidillä on, kun sillä on valkoisia läiskiä etuhampaissa? mistä johtuu? huomasin eilen ja huolestuin ettei mikään puutos oo :/. Ikää siis kohta 8 vuotta. .

Tuitu

mulla oli tullu 0,2 kg plussaa :( mutta ihan omaa syytä, ei oo hirveesti ruokavalio olu sellaista että pääsis laihtumaan..

mutta nyt mäkin kipeenä, taas kerran, keuhkot ihan tukossa :(, mutta täytyy alkaa tsemppaamaan vaan, eikö?

Mä jo oon käyny ihastelemassa äitiysvaatteita, oi että löytyy nykyään ihania :)

Ja alkuviikon toivotukset täältäkin.

Kyllä sun Anessa pitää jotain jo tehdä tuolle taudille. Unohdin jo, jos mainitsit, kävitkö jo lääkärissä? Jotain troppeja ehkä kaipaisit. Vaikka kai me suomalaiset syömme lääkkeitä liikaa ja flunssat lähtee potemalla. Mutta ärsyttäväähän se on, jos viikkotolkulla on tukossa. Onko sulla sellainen nenänhuuhtelukannu? Toiset väittävät, että se olis tosi hyvä, itse en oikein havainnut hyötyä. Mutta luotan silti enemmän niihin lukuisiin ihmisiin, jotka vannovat sen nimeen, enkä itseeni, joka saattoi käyttää kannua ihan väärin. Testaa. Ei maksa apteekissa paljon.

Vaa' assa ei ole käyty täälläkään. Olin eilen illalla töiden puolesta syömässä 3 ruokalajin illallisen, eikä sen jälkeen tuntunut yhtään siltä, että kannattaisi mennä vaakaan... :) Hyvää oli, mutta ei ehkä ihan hyödyllisintä, tämän meidän projektin kannalta.. Mutta kuten jo kiroilin, tämä aloitus tuntuu olevan mulle ihan mahdotonta nyt. Aina on joku veruke syödä suklaata. Sellaista on olla selkärangaton. Mutta mä hengaan mukana tässä meidän kolmekoplassa (joka ehkä vielä joskus kasvaa suuremmaksi), josko tämä tästä vielä pudotukseksi muuttuisi.

Mutta kaikesta huolimatta mä hyppään vaa' alle illalla. Raportoin huomenna, miten paljon plussaa oli. (Kivaa saada plussaa edes jostain, meni nimittäin tämä kierto ihan harakoille sen toisen asian suhteen. Väsymys vei halut molemmilta. Ärsyttävää. Ja surullista.)

-Paaru

Otin töistä nyt yheltä lekurilta antibioottikuurin, jos nyt lähtis tää lentsu.

Jee huomenna vapaa, oottelen niin paljon viikonloppua, ihanaa pitkää pääsiäis viikonloppua. Torstaina tarvis jaksaa vääntää taas sellanen hullu päivä (13-14 h)...kauhulla ajattelen.

Oi ja sitten viikonloppuna toivottavasti mökille, jos jäät on vaan salmesta lähteny... Sunnuntaina oli enää ihan ohut jää... Josko aurinko ois vieny loputkin mennessään..

Mitäs teidän pääsiäis suunnittelmiin kuuluu, tytöt?

En töissä, vaan saikkarilla, ja tänään soitin etten huomennakaan tule .. Mä oon kiusinu miestä, siksi en täällä oo ehtiny luuhaamaan ;).

Mulla kans kävi mielessä, että olispa mukavia vaatteita jo nyt, ei kiristäis eikä puristais ;D -siis ne äitiysvaatteet.. kuume, joka oli jo laimeampi on taas noussut, ja vielä kaks laattaa pillereitä pitäis syodä.. sitten lupa lopettaa :) onneks miehelläkin jo aika kuume. Ja mikä huvittavinta, sen vanhemmat on vielä " kuumeisempia" .. oikein naurattaa kun siellä käy, kun aina jotenkin vihjaavat :D. Tänään meinasin jo sanoa , hymyssäsuin, että oottakaa nyt että syön noi pillerit loppuun niin sitten saa alkaa odottelemaan uutisia ;) mutta hallitsin kieleni ..

Ihanat säät on ollut, mun pitäis olla alkupääsiäinen töissä, mutta sunnuntaina vapaalle, ja siitä mökille yhdeksi yöksi.. jos vaan säät hyvät.

Että sellaista täällä..

Paarulle en osaa noista vuodoista sanoa, ku en oo ikinä itsellä niitä vielä seuraillu, toivottavasti oli ovis :) Muistakaahan myös naiset se makkarin hyötyliikunta, sehän on mukavaa ja tehokasta ;). Ja hyvää harjoitusta vielä kaupan päälle..

Palaillaan

Tuitu

.. Hauskaa mökkeilyä Anessalle. Oon vähän kade. Mökillä on kivaa. Rentouttavia päiviä sulle siis! Eiköhän siellä ole jäät sulaneet, eli soutelemaan vaan! Ja uimaan! :) Kai sitä saunasta vois varpaita jo vedessä kastella? Käyhän sitä ihmiset avannossakin.

Juu. oon menossa mökille, mutta ensin töihin pe ja la yöksi. Sitten möksälle käymään, ihanaa :)

Itse asiassa sainkin luvan lopettaa jo tähän liuskaan :D, mutta ajattelin että toukokuun sitten tasoittelisin kiertoa(eli ei vielä yrittettäis raskautua).. saa nyt sitten nähdä miten käy tuntemusten sun muiden, mulla nyt on ollut ihan hulluja tuntemuksia muutenkin koko kevään, esim tissit aristanu mitä ei oo ikinä ennen tehny..

Ja ihan piruuttani meinasin tikutella, että ovuloinko ollenkaan toukokuussa, kun kauhean utelias olen ;). Eli enää tämä laatta tarvii syödä loppuun, jes!!!

Oikein hyvää pääsiäistä vielä kaikille, en muista joko toivotin aikaisemmin :)

Tuitu

Lähdetään miehen kanssa sukuloimaan pääsiäiseksi, joten hetken aikaa olen poissa palstalta. Kävin just vaa' alla, eikä niistä plussista puhuta täällä mitään. :( Voi pylly, sanon minä! Mutta mitäs tässä kiroilemaan, ihan itse olen mättänyt kaikki herkut suuhuni. Onneksi on edessä pääsiäinen, kun sehän ei missään nimessä tarkoita suklaamunia ja pashaa.. :) Noh, katsellaan..

Tuitu, sulla on tulossa oudot tuntemukset, kun pillerit jätät. Mulla ainakin on ollut nämä pari kuukautta niin hassut fiilikset tuolla alavatsassa, että ei on muusta väliä! Mut kaipa se siitä tasoittuu, kun elimistö saa taas hormonitoiminnan kunnolla haltuun. Kerrohan sit parin liuskan kuluttua miltä tuntuu, niin vertaillaan kokemuksia. :)

Olitte kai molemmat menossa jonnekin mökille pääsiäisen tietämillä, vai muistanko väärin? No, oli miten oli, hyviä mökkeilyjä molemmille tai sitten vain toiselle! :)

Hauskaa pääsiäistä siis vain teille, mä lähden nyt levittämään pyykit, niin voi sitten asettua Teho-osastoa katsomaan. Voi vitsit miten sitä onkin odottanut jatkuvaksi!! Katsotteko sitä? OOOOH, jäikös vähän jännään kohtaan ennen tauolle jääntiä!!!

-Paaru

paaru, mä en kyl valitettavasti tiedä tuosta sun vuodostas mitään, mutta toivotaan tosiaan että oli ovis. Mulla kyl jotenki vihmoo vatsasta aina sen aikaan ja kökkäreistä tulee...

tuitu, ne vaaleat läiskät voi olla fluoroosi-laikkuja eli ei niinkään puutostila vaan pikemminkin liikaa fluoria. Ei sinänsä vaarallisia, mutta eivät kyllä mihinkään lähde, valitettavasti.Onko teidän vedessä paljon fluoria? Entä onko neiti saanu fluoria muuten paljon? Tosin en nyt näe niitä enkä myöskään ole hammaslääkäri. Muitakin syitä saattaa olla, esim. tetrasykliini laikut (tosin kellertäviä), sekä liitucaries (tosin enemmän ienrajassa). Mainitkaa hammaslääkärille seuraavaksi. Tylsää kyllä noi, kun niitä ei sitten saa pois. Aikuisiän valkaisut saattaa vasta auttaa.

Jee jee, jäät oli lähteneet...eli mökille perjantaina...

Ei muuten huvita nuo työt ollenkaan huomenna...mutta pakko on...

Oikein ihanaa pääsiäistä molemmille ;)

ja vähän pääsiäis munia....ihan vähän...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat