Seuraa 

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1] [b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Essi78[/b] Vauvalle annettiin lupa tulla 12/2006, plussa 01/2007, km 02/2007 Vauvakuume jatkuu edelleen!

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Jonttu82[/b] 25-vuotias esikoista toivova. Keskenmenoja kolme, 01/04 rv 9+6, 09/04 rv 8+0 ja 01/07 rv 11+1

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Norkki2[/b] Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.

[b]puddighinu[/b] olen 30v, vielä kuukauden, mies 35v. asumme Sienassa Italiassa ja ekaa yritetään. Alkuraskauden km vkolla 5, kaavinta vkolla12. Nyt innolla odotetaan koska jälkivuoto loppuu ja menkat alkaa niin päästään taas tositoimiin.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b] Shani@[/b]

[b]siru-sofia[/b] Olen 24-vuotias, mies 28-vuotias. Ensimmäisestä haaveilemme. Yksi raskauden keskeytys 03/07.

[b]toivoilmari[/b] Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).

[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.

[b]Viiputin[/b] Olen 32v 1,5 vuotiaan ihanan tytön äiti. Mies on 33v ja asumme Länsi-Suomessa. Alkuraskauden km 3/07.

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

[b]lumipyry70[/b] plussa 22.1.2007, la 30.9.2007

[b]fairytales77[/b] plussa 8.2.2007, la 18.10.2007

[b]Tari[/b] plussa 19.2.2007, la ?

[b]72oinas[/b] plussa 26.2.2007, la 4.11.2007

[b]Pakkastaivas[/b] plussa 7.3.2007, la 15./16.11. 2007

[b]Isotikru[/b] plussa 16.3.2007, la?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color]/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

[/quote]

Kommentit (18)

Sofia: Täällä myös ollaan peukut pystyssä. Tulethan sitten heti kertomaan tilanteesta, jahka päätät tehdä uuden testin, jooko? Hyvältä kuulostaa tähän mennessä, mutta ymmärrän kyllä, että haluat ottaa rauhallisesti asian kanssa.

Shani@: Samoin minä olen kuullut, että km:n jälkeen raskautuminen olisi jotenkin helpompaa. Mutta sellaisestakin olen kuullut, että jos hedelmöityminen tapahtuu liian aikaisin km:n jälkeen, niin kohtu ei välttämättä ole vielä valmis uuteen raskauteen. Jotakin sellaista, että kohdun limakalvot eivät ole vielä riittävän vahvat ja siksi myös aikaiset keskenmenot olisivat tällaisissa tapauksissa mahdollisia. Mistäpä näistä tietää. Ja kaikki ollaan tosiaan yksilöitä, joten täytynee vain katsoa mikä oma tilanne kulloinkin tulee olemaan.

ON: Täällä edelleenkin odotellaan sitä jälkitarkastusta. Aika on kulunut tosi hitaasti, mutta nyt siihen on sentään enää alle viikko aikaa. Ensi tiistaina siis kuullaan kuinka ollaan toivuttu ja voiko uuteen yritykseen alkaa.

Muuten on ollut kiva viikko. Ollaan varattu kahden yön hotellimatka Tallinnaan, johon lähdetään sekä minun että mieheni vanhempien kanssa toukokuussa. Ja kesäksi varattiin matka Kyprokselle ihan vain meille kahdelle. Jee! :-) On se vaan mukavaa kun on jotain mitä odottaa. -Siis muutakin kuin jälkikasvua.

Aurinkoista ja lämpenevää viikonloppua kaikille!

Siru-Sofia

Aurinko paistaa ihanasti, kesää kohti mennään =)

Jostain ihmeen syysä ostin eilen RFSU:n halpistestin marketista. En ole ikinä em testillä testaillut, aina Apteekin omalla tai Clearbluella. No, tänä aamuna kiltisti ohjeen mukaan aamupissasta testasin, ja kaksi viivaa ilmestyi. Testiviiva tosin paljon haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta selvästi nähtävissä. Mieskin näki. kp43/40-? menossa siis...

Ilmeisesti olen siis raskaana =) En vaan uskalla vielä hehkuttaa ja huokaista, kai mun vielä täytyy vanhalla kunnon apteekin omalla testata;)

Jos nyt näin onnellisesti on asiat, niin viikkoja tänään tasan 6 ja LA 8.12. TÄYSIN epäuskoinen olo vielä...

Täytyy mennä sulattelemaan, toivottavasti tämä epäusko vielä raskaudeksi muuttuu!

Koittakaa kaikki jaksella,

Rakkaudella Sofia

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sofia: Mulla oli esikoisesta kans aluksi tosi heikko haamu, mut kyllä se siitä vahvistui, toivottavasti sulla myös ;)

Teillä oli juttua km:n jälkeisestä raskautumisesta, mulla on nyt kp 16 ja nyt ei saa yrittää. Luulen että mulla oli ovis, harmi " haaskata" se. Kuulemma kohdun limakalvot ei oo vielä valmiit uuteen raskauteen.

Luulin ettei km:n jälkeisellä kierrolla edes ovista tule, en tiedä.

Aurinkoista kevättä haahut...

Sofialle tosi paljon peukutuksia, jotta se haamu vahvistuisi :) Oletko testaillut uudelleen?

Fairytales: Kiva kun sinäkin piipahdit, ja ihanaista odotusta :)

Shani@: minäkin olen kuullut noita " juttuja" että KM:n jälkeen olisi helpompi raskautua, mutta ainakin omalla kohdallani se on jokaisen KM:n jälkeen ollut samanlaista kuin ennen sitä ensimmäistäkin keskenmenoa. Eli raskaaksi olen tullut 3-6 kk:n yrityksellä, mutta raskaus ei sitten vaan ole kestänyt. Mut en tiedä mihin toi väite perustuu, mutta itse en siihen silti usko. Jokainen ihminen kun kuitenkin on yksilö... ja jo sekin että harrastaa sänkypuuhia oikeaan aikaan on välillä " työn ja tuskan" alla. Itse en ole koskaan käyttänyt mitään ovistikkuja, lähinnä luotan tuohon vauvalehden ovislaskuriin, joskin sekin näyttää välillä omiaan.. =]

Sofia: Kuulostaapa lupaavalta tuo sinun tilanteesi! =] Pidetään peukkuja että voit uudelleen testata lähipäivinä! =]

Täällä minä nautin aurinkoisesta päivästä... =] Viikonlopuksi kyläilyä tiedossa, ja työt alkavat parin viikon kuluttua. Toivon edelleen, että tässä kierrossa tärppää, mutta kun nyt on vasta kierron 7.päivä..... odottavan aika on pitkä, odottaa sitten mitä tahansa... =]

Aurinkoista loppuviikkoa!

Jonttu

Täällä menossa kp 2 eli pitkä odotus on edessä. Mutta olen tyytyväinen, että menkat alkoi viimein (7 viikkoa km:sta) ja voi ryhtyä uuteen yritykseen. Pitkistä kierroista johtuen ovis taitaa osua vapun tienoolle! :)

Kyllä sinua ihan liikaa koetellaan. Halauksia sinulle ja koita pitää kiinni toivon kipinästä näistä vaikeuksista huolimatta.

Itsellä meni jo pitkään hyvin ja olen pitkään pysynyt taustalla palstailusta, mutta nyt on alkanut ahdistaa, sillä pikku-enkelimme laskettu aika alkaa lähestyä. No jotenkin siitä on mentävä ylitse. Ei kai km koskaan voi kokonaan hyväksyä.

Paljon plussatuulia teille kaikille. Itsellä koko yrittäminen on jäissä, jotenkin vain pelkään, että sama toistuu uudelleen. Ehkä kuitenkin vielä joku päivä..

Täällä kans yksi ex-haahu käväisi vierailulla. Raskaus onneksi etenee, nyt viikoja täynnä 11. pian on 3kk rajapyykki ylitetty. Josko sitten uskaltais jo sukulaisille kertoa tulevasta vauvasta. np ultraa sais maanantaina tilata aikaa. Kivaa päästä kurkistamaan kohtuun ekan kerran että kaikki on kunnossa.

Pahoinvointi on tosi runsasta, varsinkin illat ottaa koville. mutta eikähän se helpota ajan kanssa.

Plussatuulia teille kaikille!

72oinas rv 11

Tuli oikein paha olo sinun puolestasi. Kamalinta on se, että vaikka kuinka yrittää ottaa rauhallisesti ja olla uskomatta raskautumiseen, niin kuitenkin sisällä on se hirmuinen halu ja toivo uudesta alusta. Olen tosi pahoillani puolestasi.

Jaksamista taas eteenpäin ja IIISOOOOO rutistus!

Siru-Sofia

Mä pyörittelen tällaisia päässäni; Jotkut sanoo että KM jälkeen on helpompi raskautua (?) Tietääks kukaan mihin tuo väittämys/olettamus perustuu? Onko siinä mitään perää??

Shani@

tilannetietoa...

kp40/30-40-? ja ei tätiä näy. kp 38 tein sen erittäin haamun Clearbluen herkällä, vielä en ole uusintatestiä tohtinut tehdä. Enkä uskalla toivoa mitään, ennen kuin on varma kans.

Joten katsellaan kuinka käy =) Testaan varmaan loppuviikosta Apteekin omalla, se kun antaa varmasti oikean tuloksen...

Voikaa hyvin kultaiset ihmiset!

Sofia

Toivottavasti ei haittaa, että laitoin jo tänään ensi viikon listan. Meillä meinaa kone ja netti pätkiä, joten nyt kun homma toimii suhteellisen ripeästi, niin ajattelin toimia. Huomisesta kun ei taas sitten tiedä...

Jontulle onnittelut tädistä :) Nyt vaan uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen! Olisi ihana saada täältä iso porukka tuonne odottajien puolelle, sitä odotellessa ;)

Siru-Sofia: Toivottavasti nuo ulkona käyvät puhurit ovat tosiaan niitä plussapuhureita :) Onnea sullekin uuteen kiertoon!

Sofia: Älähän vielä heitä hanskoja naulaan, vielä ei välttämättä plussa näy testissä. Peukutan täällä kovasti :)

(.): Viikon päästä maanantaina on taas lääkäri, jännittää jo kovasti onko kaikki silloin niinkuin siinä kierron vaiheessa pitäisi olla. Aika on just ennen ovista, ja voi olla, että sitten katsotaan vielä yksi aika ihan kierron loppupuolelle. Tokihan sitä toivoo, että kaikki olisi kunnossa, mutta minkälainen epätoivo sitten iskee, kun kaikki on ok, mutta ei vaan tärppää :`( No, turhapa sitä on etukäteen miettiä. Ja voihan olla, että jotain on pahastikin vialla. Eniten pelkään PCO:ta, vaikka eipä mulla siihen viittaavia oireita kyllä ole havaittu, tai ainakaan lääkärit eivät ole sanoneet koskaan mitään. Jännittää kyllä kovasti. Kunpa ensi viikko menisi nopsaan...muuten olo on hyvin seesteinen ja rauhallinen. Kivi on nostettu harteilta, ja joku muu kantaa sitä ainakin nyt tämän kierron ajan. Toki tulevaisuus pelottaa edelleen, mutta yritän olla murehtimatta.

[size=3][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]

[size=3][color=crimson]Ihania viimeisiä pääsiäispäiviä teille Haahu-ystäväni :)[/color[/size]

[size=3][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]

että km:n jälkeen raskautuminen olisi helpompaa. Toisaalta ei ole kauaakaan, kun luin odotus-lehdestä, että km:n jälkeen kropan ja hormonien tasoittumiseen voi mennä kauankin aikaa. Oma äitini muisteli kuulleensa joskus, että vuosikin on ihan normaali aika palautumiselle. Itsellä tulee tämän kuun lopussa 8kk lääkkeellisestä tyhjennyksestä, joka sekoitti kyllä hormonit ihan täydellisesti. Yk.4 menossa (yksi kierto meni terolutia popsiessa), ja tärppiä edelleen odotellaan :`(

Essi: Minulla meni myöskin sellainen 7viikkoa km:sta ennenkuin menkat suvaitsivat tulla, 7,5vkoa meni kunnon vuodon alkamiseen. Paljon tsemiä sinulle ja peittojen pöllyytystä vapun tienoille ;)

Siru-Sofialle toivotan hyviä kontrollituloksia ja sitä kautta uuden raskauden yrittämistä hyvällä menestyksellä! Peukutuksia :)

Plussatuulia myös Jontulle, ja toki muillekin :)

(.): Kp16/34 menossa ja maanantaina gynelle. Tulen taas kertoilemaan miltä tuolla alakerrassa näytti :) Toivotaan, että hyvältä... ilmeisesti verikokeitakin otetaan nyt tässä kierrossa, toivotaan niistäkin pelkkää hyvää :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

elikkä entinen haahulainen täällä, haluaisin kommentoida raskautumista km:n jälkeen; meillä siis keskeytynyt km rv 20, ja synnytyksen jälkeen tehtiin kaavinta. toipuminen kuin oppikirjasta: jälkivuotoa 5pv, menkat 4vk:n päästä, eli heti alko norm kierto. se henkinen puoli onkin jo ihan toinen juttu...mutta siis kahdet menkat kerkes tulla ennenkuin raskauduin uudellleen. tuntui ikuisuudelta silloin, mutta jälkikäteen katottuna aika ripeetä meininkiä kaiken koetun jälkeen. luulen että kaavinnan jälkeen ei ihan heti tärppääkkään, limakalvot vaatinee aikansa toipuakseen, en tiedä olenko oikeassa...

mutta nyt taas raskaana, toiveissa se esikoinen lokakuussa saada syliin, tuskin huokasen ennenkuin rv20 ohi. muuten on sujunut ihmeen hyvin, kyllä sitä vaikeankin km:n jälkeen uskaltaa toivoa että kyllä tämä nyt onnistuu...paljon plussatuulia ja rauhallista mieltä(no juu juu!) vauvantekopuuhiin,toivon sydämmestäni jokaiselle naiselle mahdollisuuden onnelliseen raskauteen! t:fairytale 13+4

Kovasti voimia sinulle... En tiedä miten lohduttaisin, tää kaikki tuntuu niin vaikeelta ymmärtää. Virtuaalihalaus!!

Terveisiä kaikille muillekin tutuille.

Itsellä mieli jotenkin positiivinen ja toiveikas, vaikkei uskoisi, että kaiken näiden menetysten jälkeen enää jaksaisi edes hengittää... Vikasta km:sta nyt kolme viikkoa, yritys aloitettiin lääkärin sanoista huolimatta heti. Joka kerta on kiltisti odotettu, mutta kuitenkin kaikki mennyt huonosti.

Eihän se kuitenkaan edes heti tärppää. Mutta joskus vielä. Näin uskon!

vm69

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat