Vierailija

Se vaan ei lähde pois. Ei oikeasti lähde millään. Viisi olen synnyttänyt. Ehkä muilla jotka ovat viisi synnyttäneet on lähtenyt mutta mulla ei :(

Kommentit (18)

ja kyllä vaan tavalliset pikkarit on nätimpiä ja ne mummohousut tuntuvatkin pahoilta (joskus kokeillut) eikä varmasti miekään tykkäisi, kun mekon alta kuoriutuisi mummohousuinen vaimo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta joo olet oikeassa tuossa, että hämmästyttävän monella ei-synnyttäneellä ja vieläpä suht nuorella on kunnon löllyvä pömpömaha, jopa isompi kuin mulla.

Itseäni vaan häiritsee, miestäni ei lainkaan.

Ap

jäljiltä enkä saa sitä pois =( Mutta mä olen sitten luopunut hameista ja mekoista, koska ne paljastaa pömppiksen niin hyvin. Ma ostan nykyään farkkuja ja capreja kesäksi, ne vetää mahan sisään =)

On muuten hyvä. Ja kun se on kunnollinen ei se ole edes päällä paha ja nyt en puhu mistään marketti korsetista vaan kunnon luitetusta " kureliivistä"

t: 6 lapsen pömppämahainen mamma.

Mitä mieheen tuleem niin eiköhän sun mies ole sut nähnyt jos jonkinlaisissa vetimissä jos jo viisi lastakin olette saaneet :) (Mun miehelle mun alusvaatteiden tärkein ominaisuus on että ne voi riisua, ihan sama mitä ja minkälaisia ne ovat)

Vatsalihasliikkeitä 30 min joka toinen päivä parin kuukauden ajan vähintään tai kuntosalia? Mullakin on pömppö, mutta olen myös ihan varma että jos todella jumppaisin niin saisin sen kyllä pois. Niin pahasti en siitä kuitenkaan kärsi että tuohon saisin ryhdyttyä...

Minä ainakin käytän litistyshousuja juhlamekkojen alla aina, vaikkei olisi edes tarvetta. Eipä hölsky mikään paikka vaikka söisikin varsansa täyteen.

Mä olen synnyttänyt vain 2 lasta ja maha pömpöttää silti! Ostin sellaiset mahaa, peppua ja reisiä tukevat sukkikset, joita en ensiksi meinannut edes saada jalkaan ja sitten kun työllä ja tuskalla sain, ei pömppö mihinkään hävinnyt! Mukavaa olla jossain juhlissa hieno mekko päällä ja heti, kun olen jotain syönyt, maha pömpöttää niin, että näytän raskaana olevalta. Onneksi vain siskoni on mahan nähtyään kysynyt, olenko taas raskaana. Muut eivät varmaan ole kehdanneet kysyä. Lohduttaudun sillä, että monella mun lapsettomalla kaverilla on sellainen ällö löllömaha! Vaikka eivät ole olleet koskaan raskaana. Mun maha ei sentään pursua, vaikka pömppö onkin! Et ole siis ainoa pömppömahan omistaja!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat