Vierailija

Olen täällä miehen kämpillä ja menin koneelle. On ollut ongelmia viruksien kanssa ja ollaan putsattu tätä konetta, joten päätin tyhjentää koneen roskakorin. Siellä olikin sit jotain kuvia, joissa olevia ihmisiä en tunnista ollenkaan. Olen nyt hiukan ihmeissäni täällä...

Kuvissa oli joku nuori nainen yksin, sitten noin 6-kuisen vauvan kanssa ja sitten vielä vauva yksin yhdessä kuvassa. Mikä ihmeen lapsi tuo on ja kuka on tuo nainen? Olen nyt ihan ulalla. Onkohan mieheltä jäänyt kenties jotain kertomatta? Olis ihan kiva tietää, koska ollaan tässä yhteistä perhettä suunnittelemassa!

Kuvat oli vastaanotettu eilen ja olivat olleet Received files -kansiossa ennenkuin mies jostain syystä oli päättänyt deletoida ne. Kuka tuollaisia kuvia lähettää ja miksi?

Kommentit (12)

Kun oliskin :-(

No kai tähän on ihan looginen selitys. Ihmettelen vaan, että miksi kuvat oli deletoitu, jos ihan viattomia ovat. Miksei minulle näyttänyt " kaverinsa lapsen kuvia" tai mitä nyt sitten ovatkaan?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei tuo ole kukaan niistä, jotka minä tiedän. Mutta en kai voi kaikkea tietää kuitenkaan. Täytyy nyt vähän funtsia mitä teen tän asian kanssa. Kysyn vaan suoraan. Kai.

Ap

Kuka lähettää:

-ex-tyttöystävä/vaimo

-kaveri vaimostaan ja lapsestaan

-satunnainen nettituttu huvikseen

-sukulainen

-vahingossa

Kauanko olette suerustelleet, onko kuinka vakavaa? On hyvin mahdollsita että miesystävälläsi on entinen perhe eikä ole osannut vielä ottaa puheeksi. Kyse voi olla myös jostain aivan muusta.

Siis ihan kaverimielessä. Ja tämä ex on saanut lapsen uuden miehen kanssa ja laitto kuvia?

Mä olin pitkään kaveri mun exän kanssa ja harkitsin lapseni kuvan laittamista hänelle, mut jätin sit laittamatta. Yhteydenpito hiipui muutenkin mentyäni naimisiin ja saatuani tämän lapsen. Nyt en ole hänestä kuullut enää pitkilleen enkä itsekään yhteyttä ottanut...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat