Vierailija

Lueskelin tota perhepetiketjua.

Kommentit (12)

S80:

Lainaus:

mun juttuja. `Hörhöfrendejä` mulla on paljonkin, joten tiedän mistä kirjoitin. Sorppa jos pahoitin mielesi....

Periaatteesi on että jos jotain tekee itse niin se on " hörhöä" ja se ei sovi imagoosi??

Voin kertoa että imagosi on jo pilalla, ainakin av-palstalla, niin että voit tehdä soseita. Ei ainakaan pahenna mainettasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Mitä, Stella! Soo soo, oletko ruvennut homeilemaan sohvalla!

Tottahan sä ne soseetkin siinä samalla pyöräytät, kun toisella kädelllä palstailet, toisella selaat iltistä, toisella silmällä tarkkailet lapsia, toisella aamu-uutisia, ja koko ajan mies painaa takaapäin että ehditte harrastaa seksiä ne 3-5 kertaa päivässä."

Myös minulle on kerran ihmetelty, että en kuulema näytä siltä, että käytän lapsellani kestovaippoja ;).

Ilmeisesti pitäis siis näyttää joltai " hörhöltä" .

Itse käytän kestoja, imetän niin pitkään kuin lapselle sopii (esikoinen 11kk), käytän kantoliinaa, teen soseet enimmäkseen itse jne.

Olen ulkonäöstäni huolta pitävä, pidän muodikkaita vaatteita, meikkaan (jopa kotona ollessa) ja käyn bilettämässä. Melkoinen ristiriita vai mitä? ;)

Olen tehnyt kaikki soseet itse, samalla kun teen muulle perheelle ruokaa, tulee soseaineet samassa valmiiksi. Kestovaippojakin käytän, vielä itse ommeltuja, imetän ja omistan vielä kantoliinankin... sitten luullaan että olen joku viherpiipertäjä. Tai köyhä. Joku joskus sanoi etten näytä yhtään siltä että käyttäisin kestovaippoja, heh, onko siihen joku ulkonäkövaatimus??

ja toiset kuvittelee, että sulla on : " olen parempi, kuin muut äidit" -asenne.. (siis pidetään jotenkin tekopyhänä ja että on huono asenne heti muita kohtaan)

siis tältä ainakin itsestä joskus tuntuu, kun tein lapsen soseet itse säästääkseni vähän rahaa.. ja kun en luovuttanut heti imetyksessä, vaikka se olikin aluksi vaikeaa..

Mikä siinä on ettei saa tehdä asioita niin kuin itse haluaa ja mikä omaan elämäntilanteeseen sopii, ilman, että aina jollakin on muka aihetta arvostella jostakin? ei taida arvostelijoilla itsellään olla kaikki ihan hyvin jos aina pitää peilata omia valintoja toisen valintoihin.

Tottahan sä ne soseetkin siinä samalla pyöräytät, kun toisella kädelllä palstailet, toisella selaat iltistä, toisella silmällä tarkkailet lapsia, toisella aamu-uutisia, ja koko ajan mies painaa takaapäin että ehditte harrastaa seksiä ne 3-5 kertaa päivässä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat