Vierailija

Mua ainakin jotenkin hirvittää ajatus suljetusta luokkahuoneesta tai auditoriosta. En tod osaa ajatella ettei meidänkin oppilaitoksessa näin voisi tapahtua.

Kommentit (3)

Olin eilen koulussa, kun saimme tiedon tauolla. Koulu oli opettajani kotipaikkakunnalla, joten järkytys oli todella syvä. Mutta sen mitä tässä huomasin oli, että koulumme henki on älyttömän tiivis ja ihmiset kysyivät avoimesti toisiltaan "kuinka sinä voit/mitä sinä ajattelet?" Jokainen kouluni oppilas tunnetaan ja vaikka ihmisillä onkin masennusta yms. ei kuitenkaan kenelläkään ole vihamielisiä ajatuksia toisia ihmisiä kohtaan, eikä kukaan ihannoi väkivaltaa (vaikka paljon erilaisten pelien pelaajia onkin).

Itse toivoisin, että kaikissa kouluissa olisi samanlaista tiivistä välittämistä ja huolehtimista, eikä minkään tasoista syrjintää, sivuuttamista tai kiusaamista suvaita. Pitäisi opetella välittämään myös niistä kavereista.

Lainaus:

Olin eilen koulussa, kun saimme tiedon tauolla. Koulu oli opettajani kotipaikkakunnalla, joten järkytys oli todella syvä. Mutta sen mitä tässä huomasin oli, että koulumme henki on älyttömän tiivis ja ihmiset kysyivät avoimesti toisiltaan "kuinka sinä voit/mitä sinä ajattelet?" Jokainen kouluni oppilas tunnetaan ja vaikka ihmisillä onkin masennusta yms. ei kuitenkaan kenelläkään ole vihamielisiä ajatuksia toisia ihmisiä kohtaan, eikä kukaan ihannoi väkivaltaa (vaikka paljon erilaisten pelien pelaajia onkin).

Itse toivoisin, että kaikissa kouluissa olisi samanlaista tiivistä välittämistä ja huolehtimista, eikä minkään tasoista syrjintää, sivuuttamista tai kiusaamista suvaita. Pitäisi opetella välittämään myös niistä kavereista.

Tiiä vaikka ajattelis just susta jotai pahaa,ja haluis sut ampua...

kaikki osaa näytellä et asiat on hyvin,mut sit siel mustassa mielikuvituksessa asiat voi olla ihan toisin,ja ihan "normaali"ihminen ,sun paras kaveri jonka luulet tuntevas hyvin,voi joku aamu tulla ja ampuu sut.Ja ihan vaan sen takia että on todella masis,ja muuta vastaavaa.

Tarkotan tällä vaan et sä et voi oikeasti tietää et onko sun koululla OIKEASTI hyvä ja tiivis yhteishenkihenki....siellähi voi olla joku todella idiootti ja sairas tapaus joka suunnittelee jotain tällaaista mitä eilen tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että kohta joku alkaa ampumaan ja yrittää sytyttää koulun tuleen. Ihmisten syvimpiä ajatuksia harva tietää, tällaista tuskin kukaan odottaa keneltäkään..

Minua ajatus pelotti hetken verran, kampusalueella on niin paljon ihmisiä, ettei siellä voi mitenkään noudattaa näitä kakkosen neuvoja eli esim. tuntea kaikkia. Luennolla kun on 200 ihmistä kymmenestä eri pääaineesta niin enhän minä edes tiedä varmasti ovatko kaikki opiskelijoita vai naamioituneita koulukaappaajia. Kärjistettynä siis.

Ei auta kuin toivoa parasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat