Vierailija

Olen soittanut klo 10 asti puolen tunnin välein. Meni muka kaverilleen. Joopa joo.

Kommentit (11)

Pitäiskö uskoa? Olen tullut aika vainovarhaiseksi täällä av-palstalla käytyäni. Pahinta on että sanoi kun lähti että saattaa jäädä sinne kaverin luo yöksi, jos menee pelaaminen myöhään. Sen takia epäilyttää... En pysty nukkumaan. Mulla on sen kaverin numero mut en viiti soittaa sille yöllä jos se ei ookaan siellä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oon jo ajatellu laittaa tavarat jakoon. En usko että on mitään järkevää selitystä olemassa. Ei oo ikinä jättäny puhelinta autoon noin pitkäksi aikaa.

ap

Jos miehesi ei ole kaverillaan, jää kiinni. Jos taas on, keksit jonkun syyn miksi soitit (myönnän, ei ole helppo keksiä, palaan asiaan). Ellet sitten sano suoraan, että olit huolissasi, kun ei vastannut kännykkään.

Oli vaan hyvä huomata tässä vaiheessa millainen mies on. Ajattelin ensin etten soita sille ollenkaan kun en yleensä soita, mutta hyvä kun soitin niin jäi kiinni. Mikään muu selitys kuin onnettomuus ei uupoa muhun ja sekään se ei voi helposti olla kun olisin jo kuullut jotain. En aio olla liian sinisilmäinen. Sekin on jo aika paljon että on yön pois.

ap

Miksi pirussa pitää soitella jollekin puolen tunnin välein???? Sanoit, että on kaverin luona pelaamassa, pelaamassa mitä? Jos me pelataan esim ringissä pokeria, ei kukaan nousu vastaamaan puhelimeen kesken gamen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat