Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mutta matkailuala kiinnostais lähinnä. Mutta kuinka edetä?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onhan yrittäjäkursseja ja yrittäjäneuvojia olemassa. Koulutustakin on, mutta siitä ei taida olla hyötyä yrittäjäksi ryhtymisessä.

Mutta ravintolakokkinakin olin vuosia sitten ja pakko sanoa että olen erinomainen kokki! Matkailu kiinnostaa muutenkin.

Kiitti vaan kannustavista kommenteista, se on aina näköjään ihan sama mitä täältä kysyy, vastaus on aina yhtä optimistinen.

ap.

Vierailija:

Lainaus:

Onhan yrittäjäkursseja ja yrittäjäneuvojia olemassa. Koulutustakin on, mutta siitä ei taida olla hyötyä yrittäjäksi ryhtymisessä.

Mutta ravintolakokkinakin olin vuosia sitten ja pakko sanoa että olen erinomainen kokki! Matkailu kiinnostaa muutenkin.

Kiitti vaan kannustavista kommenteista, se on aina näköjään ihan sama mitä täältä kysyy, vastaus on aina yhtä optimistinen.

ap.

tässä viimeisimmässä viestissäsi.

Onnea yrittämiseen!

Jos ajattelet matkailualaa, niin kannattaa kehittää jokin matkailualan palvelu. Palveluissa tarvitaan vähemmän investointeja kuin muuten. Esimerkiksi: ryhdyt matkaoppaaksi kaupungissasi, et tarvitse toimistotilaa, vain kotisivut ja yrityksen kännykän ja kenties auton, riippuen missä asut. Kun taas, jos avaat vaikkapa hostellin, tarvitset sen rakennuksen, kaikki petivaatteista telkkareihin jne. Tulee paljon kalliimmaksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat