Vierailija

Hän oli salaa ryyppäämässä eilen. Sopimus oli ettei juo enää koskaan. Kaksi vuotta kestikin juomatta. Nyt alkaa molemmilla vapaus!

Sivut

Kommentit (41)

Et ole koskaan syyllistynyt mihinkään mikä voisi ärsyttää miestäsi tai muita ihmisiä? Onneksi olkoon, siinä tapauksessa olet maailman ainutlaatuisin ihme, nimittäin muita kaltaisiasi ei ole olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kumman sopimus se kuitenkin loppupeleissä olikaan?

Jos sinä vaadit ja miehesi suostuu vain sinua miellyyttääkseen, niin ei sekään ole oikein, aika tuskaista miehesikin elämä on.

Anna vapaus miehellesi, tottahan toki nyt hän katuu kun joi, mutta muutaman viikon päästä taas rupee miettimään kuinka mukavaa olisi lähtee ryyppäämään.

Toista kun ei muuttaa voi, eikä kenelläkään oikeuttakaan siihen ole.

Täällä on vähän samanlainen tilanne, mies on kerran kännissä mua heitellyt. Annoin silloin anteeksi, mutta yhä pelkään, jos hän juo.

Välillä on ollut pitkiä aikoja, kun hän ei ole mitään ottanut, mutta sitten tulee taas repsahdus. Tosin käsiksi ei ole enää käynyt, mutta muuten on jotenkin " hyökkääävä" .

Meillä on lapsi, joten en vielä ole lähtenyt. Mutta harkinnut sitä kyllä olen...

Ymmärrän, että tähän asiaan on yhtä monta näkökantaa kuin on kannanottajaakin, mutta minä sanoisin yhden seikan vielä. Ap sä pelkäät sun miestä ja jos toista pelkää, niin se ei ole enää suhteen arvoista.

Onko teillä lapsia? Oletko valmistautunut jotenkin eroon?

Onnea vaan uudella tielläsi.

En ole nukkunut koko yönä ja olen tosi ahdistunut ja surullinen ja nyt pitäis vielä tehdä joku päätös. Mieheni haluaa vielä yrittää, Itse en oikeasti tiedä. Miten tämä voi olla näin vaikeaa... Mitä teen tunnin päästä???

ap

tulee matkoiltaan kotiin vasta vesiselvänä? Silloin sun ei tarvitsis nähdä häntä humalassa eikä pelätä. Toinen juttu on sitten se, luotatko häneen näiden reissujen aikana? Ja sitten tämä ei kyllä toimi enää, jos teette lapsia.

kun tunteitakin vielä on. Yritän vaan olla vahva ja päättäväinen että erotaan, koska en voi mielestäni aina antaa periksi. Tarkoitan jos aina vaan lipsun, ei mies varmaan ota enää tosissaan mitään. Ja miten niin repsahduksia tulee? En ole itse alkoholiin koskenut kertaakaan tänä aikana, ja eihän mulla sen kanssa mitään ongelmaa ole.

Pelkään vaan että jotain voi sattua kun hän on humalassa. En halua että mua satutetaan enempää ja aina kun hän pettää lupaustaan tai jotain niin muistan kaikki pahat jutut mitä on juovuksissa tehnyt.

Meni kaverin luo kylään ja lähtivätkin sitten baariin. Pointti vaan oli se ettei enää kunnioita meidän sopimusta, haluaa kai enemmän vapautta ja sitten kun on saamassa kaiken vapauden niin ei sekään ole hyvä... en tajua!

ap

Kukaan ei voi sulle sanoa kuinka teet,mutta kukaan ei myöskään ole virheetön.

Seuraava mies voi olla juomatta ja lyömättä mutta juoksee vieraissa tms

" Joo, ei se mitään jos sun mies joskus on sua lyönyt, hyvä mies silti.."

Itse vedän hyvän mehen rajan tasan siihen, että hyvä mies ei lyö, ei edes sitä ensimmäistä kertaa. Minä pystyn hillitsemään itseni vihaisena ja kännissä ja väsyneenä ja silloin kuin mies nalkuttaa, joten samaa odotan mieheltä. Ei se erityisen vaikeaa ole, jos on sisäistänyt ajatuksen, että toista ei saa lyödä.

Mun mies on kerran lyönyt kännissä. Ei ole toistunut vaikka yhdessä ollaan sen jälkeen oltu 9v ja kännissä sata kertaa. Kävimme silloin tilanteen tarkkaan läpi ja keskustelimme asioista PALJON, pääsin pelosta yli (tapahtuman jälkeen oli n vuosi etten halunnut miestä kännissä nähdä ja edelleenkin jos perkännit vetää saa olla tulematta kotiin enkä baariin hänen kanssaan silloin mene, ei lyö minua mutta saattaa olla muuten aggressiivinen ja sitä en halua nähdä), nyt kaikki ok. Ainakin tuon juomisen/lyömisen suhteen.

Teillä tilanne on hieman eri, lähinnä sun pelkosi suhteen. Aika paljon vaadittu se ettei mies koskaan juo (tosin ymmärrettävää että niin teet), itse sopisin esim ryyppyviikonlopun (jos toiselle tosi tärkeää) jolloin sitten lähtee kaverille ja tulee vasta selvänä kotiin, koska esim nyt en näe että miehesi olisi tosi julmasti tehnyt (paitsi sen että teki sen salaa), eihän hän kotiin kännissä tullut eikä siten aiheuttanut sinulle pelkotilaa. Joillekin nuo ryyppyreissut ovat vaan tosi tärkeitä, ikävä kyllä. Teidän kyllä pitäisi käydä tapahtunut (lyömistilanne) niin hyvin läpi että pelostasi pääsisit irti :/ Mutta jos tunteita on, periksi en sinuna antaisi.

Siis en pelkää häntä yhtään selvinpäin, kun hän on humalassa niin silloin pelkään. Ja pelkään jo ajatusta siitä että hän juo. Siksi olen hänet niin tiukille pistänyt. Aivan ihana hän on selvinpäin ja näköjään pystyy aina vuoden yhteen menoon olemaan selvinpäin. Mutta mitä enemmän annan anteeksi niin kohta voi olla että ottaa useammin kun huomaa etten välitä enkä eroa oikeasti. Mitä itse tekisitte?

ap

ap:n tilanteeseen vain, jos vaimo on joskus lyönyt miestään suklaata syötyään ja mies oikeasti pelkää sitä, että vaimo sattuisi syömään suklaata ja ehkä tulisi taas väkivaltaiseksi.

Läski ja väkivalta ovat vähän eri asioita.

Vierailija:

Lainaus:

Onko tuo oikeasti niin tärkeä juttu elämässäsi, että luovut kenties muutoin ihan kelpo miehestä? Onko kyse vain siitä että itsetuntosi sai kolauksen, kun mies ratkesi ryyppäämään? Oltuaan kuitenkin niin kauan juomatta? (vrt. lihava, joka laihduttaa itsensä normaalipainoiseksi jättämällä suklaat syömättä ja kerran retkahtaa ja syö kilon suklaata putkeen - jättäisikö kukaan mies vaimonsa moisen takia?)

Oletko vielä nuori ja sen mukaisesti kenties vähän idealistinen sen suhteen, millaista elämä oikeasti on?

Luuletko oikeasti että on olemassa sua varten jossain joku toinen mies, joka täyttäisi kaikki hänelle asettamasi vaatimukset? Mitä menetätä, jos eroat miehestäsi? Onko se sen arvoista?

Näitä kaikkia sun pitäisi miettiä ennen kuin teet lopullisen päätöksen.

Onko tuo oikeasti niin tärkeä juttu elämässäsi, että luovut kenties muutoin ihan kelpo miehestä? Onko kyse vain siitä että itsetuntosi sai kolauksen, kun mies ratkesi ryyppäämään? Oltuaan kuitenkin niin kauan juomatta? (vrt. lihava, joka laihduttaa itsensä normaalipainoiseksi jättämällä suklaat syömättä ja kerran retkahtaa ja syö kilon suklaata putkeen - jättäisikö kukaan mies vaimonsa moisen takia?)

Oletko vielä nuori ja sen mukaisesti kenties vähän idealistinen sen suhteen, millaista elämä oikeasti on?

Luuletko oikeasti että on olemassa sua varten jossain joku toinen mies, joka täyttäisi kaikki hänelle asettamasi vaatimukset? Mitä menetätä, jos eroat miehestäsi? Onko se sen arvoista?

Näitä kaikkia sun pitäisi miettiä ennen kuin teet lopullisen päätöksen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat