Vierailija

Minulla jo toinen samalainen jota lapsten teko ei kiinnosta. Lisäksi kaksi veljeäni sanoo päättäneensä olla tekemättä yhtään lasta.. mitä tää nyt oikein on?

Kommentit (17)

Minä en ole törmännyt tuommoisiin miehiin vaan ennemminkin päinvastaisiin, mutta uskon, että tuommoisiakin on. Liekö sitten syynä se " kaikki mulle ja heti" ajattelu yhdistettynä siihen, että nykynaiset eivät taida suostua yksin hoitamaan enää lapsia. Lapsi kun oikeasti on riippuvainen vanhemmistaan varmaan 20 vuotta ja vie rahaakin vähintäään 120000 miinus lapsilisät eli 20000, niin jos on laskutaitoinen mies, niin saattaa miettiä, että mitä sillä 100000 eurolla saisi... aika monta autoa, paljon harrastelua ja matkustamista ja miten matkustat pienen vauvan kanssa Intiaan tai kuinka käyt avoautolla ajelulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei osannut tehdä päätöksiä ja aina vain piti odottaa. Kahdeksan vuoden jälkeen sitten jätin hänet, itselläni oli vauvakuume ja vielä olisi pitänyt odottaa. Olin kuitenkin " jo" 26-vuotias eli en enää halunnut odotella.

Nyt olen melkein 4-vuotiaan lapsen äiti. Exä on ollut uuden tyttöystävänäsä kanssa yhdessä vajaa viisi vuotta eikä edelleenkään ole " valmis" sitoutumaan ja hankkimaan lapsia. Ikää 34 vuotta.

he ovat kyllä ihan kunnollisia ihmisiä, eivät juo eivätkä bailaa. Mutta luulepa että vastuu pelottaa ja toinen veli on sellanen joka rakastaa matkustelua. Omalla miehelläni oli taasen ankee lapsuus,.. mutta silti.

Miesten kesken lapsien teko on aika kinkkinen juttu. Moni pelkää lasten tekemistä parista syystä:

1. eron tullessa ex-akasta ei pääse eroon kirveelläkään ja se haittaa tulevia suhteita

2. nykyiset elarit on niin kovia, että oman elämän voi heittää roskakoriin

Tätä palstaa paljon lukeneena itse asiassa ymmärrän miehiä poikein hyvin! Naisista tulee kovin vaativaisia eron kohdalle osuessa! Ensimmäisenä huudellaan elareita ja seuraavaksi valitetaan miehen uusista kumppaneista!

He näkevät lapsen vain " pallona jalassa" . Samoin he miettivät lähinnä parisuhteen ja seksielämän kuivumista, vaimon lihomista, harrastusten jäämistä jne.

On toki hyviä isiäkin, mutta suurin osa näkee lähinnä tuon kauhuskenaarion, ainakin ennen isäksi tuloa.

Pariskunta menee naimisiin (tai sitten avoliittoon), tulee yhteisiä lapsia, suhde ajautuu syystä tai toisesta kriisiin ja seurauksena on ero. Alkaa järjetön tappelu lapsista, jossa kaikki ovat isää (siis jo valmiiksi päätettyä etävanhempaa) vastaan. Tapaamiset pitää saada minimiin ja elatusapu niin suureksi että omasta elämästä tulee helvettiä.

EI KIITOS! Tämän niin monesti sivusta seuranneena voin sanoa, etten halua sitä itselleni.

Mies

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat