Vierailija

62cm vaatteet alkavat olla vähän pieniä, mutta 68cm vaatteet ovat taas aivan liian suuria. (poika 65cm)

Sama juttu kävelytuolin kanssa, nyt rönöttää siinä kun liian matalalla mutta jos nostaa pykälää ylemmäs niin sitten kävelee varpaillaan.

Kasvaisi nyt sen parisenttiä poika niin olisi paremman mittainen

Kommentit (9)

Tai en niitä kyllä vielä ole kauheasti joutunut ostamaan kun vasta ollaan tytön kanssa niihin siirtymässä. Tai sitten mulla on käynyt tuuri niiden muutamien housujen ja paitojen kanssa mitkä olen neidille ostanut.

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siitä 13-kuisesta 67 cm:stä kasvoi kolmessa kuukaudessa 86 cm vaatteisiin. Pieni on vieläkin, mutta neuvolantäti tietää kyllä, mikä on homman nimi. Itse asiassa neuvolalääkäri on hämmentävän vähän huolestunut, vaikka tyttö on myös laiha kuin kukkakeppi.

t. 3

Joten miksen saisi laittaa kävelytuoliin välillä, ei tarvitse itse olla silloin ihan vieressä vahtimassa ettei kaveri kaadu...

t: ap

3 Valitettiinko teillä neuvolassa lyhyestä lapsesta? Meitä ollaan nyt varmaan laittamassa ( taas kerran ) lääkärin juttusille pojan pituuden takia...

poika kanssa yhdessä vaiheessa juuri tuollain kahden koon välissä. olikohan muuten just samoissa mitoissa... sellainen mielikuva että se oli juuri ne sentit kun vaatte alkaa olemaan pidemmällä senttivälillä

sisäänostajat ottavat tätä kokoa vähemmän, koska menekkiä ei jostain syystä ole kuin muille kokoille.

Itse en meinannut millään löytää hyviä 86 cm vaatteita kun etsin. Poika on myös keväällä syntynyt (syntyy eniten lapsia keväällä) ja aina oli koko loppu kaupoista kun etsin vaatteita

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat