Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Himottaa aivan hirveesti ostaa sellainen parin metrin trampoliini mökille, mutta en raaskisi mitään monen sadan vekotinta ostaa.

Tekeekö niillä 100-200 trampoliineilla mitään?

Kommentit (12)

Oletko ap katsellut jo eri paikoista. Vantaalla on joku lelukauppa, jossa oli n. 100 euron trmpoliini, johon suojaverkko maksoi kans saman verran.

Mistäköhän muualta niitä löytyy? Cittarista?

Mä haluaisin sellaisen vähän pienemmän eli en ihan sellaista nelimetristä. Olen nähnyt jossain mainoksessa reilun parimetrisen, mutta en enää muista missä. Mäkään en yhtään jaksaisi ruveta metsästämään sitä mistään, vaan paras olisi, kun saisi sen kotiin kuljetettuna.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta ei, kuukauden päästä siitä ostettiin kaikista isoin mitä löytyi. Siinä pienessä käy helposti niin, että pompppaa liian reunaan..ja...

kuin niitä 200-300¿ nelimetrisiä trampoliineja. Hobbyhallissa muuten oli nyt yksi, ei hirmu kallis mielestäni edes sen turvaverkon kanssa.

Ja on todella hyvä. Nyt kolmas kesä lähti käyntiin. Talveksi on poistettu se kangas vaan ja runko jätetty. Runko ja kangas on kuin uusia eli voin suositella. Turvaverkko maksoi 105 euroa.

minäkin olen toivonut trampoliinia. onko teidän mielestä hyvä jyskissä oleva trampoliini? maksaa verkkoineen kaikkineen 199 3,05m.

ja onko teillä neivoja miten sais vanhemmat suostumaan?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat