Vierailija

pitäisi pojasta parempaa huolta?

Poika on viimeks viikko sitten käyny pesulla mummolassa ja samalla vaihtanut sukat :O Ja tiistaina kuulemma kalsarit. Haisee pahalle meille tullessaan ja suihkutetaan ja leikellään kynnet aina kun tulee (2 viikon välein) Ja välillä tuntuu että kotona tätä ei tapahtuis :(

Kommentit (15)

Mutta mielestäni kuitenkin vanhemilla on vastuu pitää huolta että lapset pitävät huolta että vaatteet vaihtuu ja peseytyvät säännöllisesti

Meilläkin saunotaan 2 kertaa viikossa ja haluttaessa/tarvittaessa lapset käyvät suihkussa.

Alusvaatteet vaihdetaan päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja sanomisen hoitaa miehesi lapsen isänä. Se on hänen velvollisuutensa ja sitä paitsi, jos sinä menet pojan äidille " rähisemään" , niin helposti asiasta tulee vain riitaa ja sanomista, eikä ota kuuleviin korviinsa koska sinä yritätä vain päteä äitipuolena tai halventaa hänen äitiyttään tms.

Hiki ei haise, mutta jalat ja alapää on ongelma. Tuhrii vielä jonkun verran housuihin (pe:ki oli pöksyissä tuhrut) Ja etumus kellertävä.

Pelottaa sekin että koulussa kaverit huomaa tai haistaa ja alkaa kiusaamaan.

On vaan niin harvoin meillä ja viikonloppusin että ei sitä voi oikeen voi rutiinina opettaa. Meillä vaihtaa kyllä vaatteet. Tai jos ei vaihda niin siitä huomautetaan.

Vierailija:

Lainaus:

Kuten sanottua, miehesikin tehtävä on kertoa pojalle että päivittäin kuuluu peseytyä.

ex-vaimon masentuneisuuteen. Taitaa nähdä ex:n vain huonossa valossa.

Itse muistan kun ex aviomieheni löysi uuden naisen (työpaikkaromanssi) ja meille tuli ero siksi.

Meillä oli toimiva suhde (mies myönsi asian, että meillä meni ihan hyvin, ei ongelmien takia siis eronnut, ja seksielämässäkin meni hyvin; mies sanoi vain ettei voinut sille mitään että rakastui, syy oli hänessä ei minussa, olin kuulemma tosi hyvä tyyppi, ja hän rakastaa minuakin mutta sattui vain tulisesti rakastumaan työkaveriinsa.)

Masennuin syvästi, ja kävin tosi pohjalla. Rakastin pitkän aikaa miestäni (olihan hän ollut monta vuotta aviomieheni jonka kanssa olin uskonut jakavani elämäni) enkä voinut käsittää mitä olin tehnyt väärin että mies sitten ihastui toiseen minun sijastani. Mieheni ei omantunnon tuskissaan haluanut että jaamme rakentamamme omakotitalon, vaan jätti oman puolen omaisuudestaan minulle.

Tästä uusi rakas oli käärmeissään ja sätti ja haukkui miestäni ja painosti minua muuttamaan pois lastemme kanssa kodistamme ja pistämään talon myyntiin ja omaisuuden jakoon siten että mies saa osansa...

Mikset pistä miestäsi sanoamaan asiasta ex-avio-avovaimolleen???

Mikä on historianne? Ehkä tämä exä on masentunut??? Oliko niin että miehesi rakastui sinuun ja jätti sitten tämän exän?

Hyvä on asiasta huomattaa, on törkää jättää poika hoitamatta...

Mutta sanokaa se asiallisesti ja sillä tavalla että olette huolissanne niin pojan kuin ex:n voinnista....

Sori, sotkin tuon 12-vuotiaan pojan kanssa saunaan -aloituksen kanssa :)

Olen kuullut tutuilta päivähoidon ammattilaisilta, että valitettavasti on todella yleistä, että lapsilta vaihdetaan alushousut vain kerran viikossa tms. Voi kuvitella, miltä pikkuisen itse vessa-asiansa hoitavan pojan kalsarit haisevat ja näyttävät tuossa tapauksessa :(

Meillä lasten alusvaatteet ja sukat vaihdetaan päivittäin, muut vaatteet jos tulee tahroja tai muuten nuhjaantuvat.

pojan kertoman mukaan pesee hänen pikkuveljeään. Ja ollaan sanottu pojalle että menee veljensä kanssa sit yhessä suihkuun, mutta poika jännästi kohauttaa vaan hartioita.

äidille. Kuten sanottua, miehesikin tehtävä on kertoa pojalle että päivittäin kuuluu peseytyä.

Kyllä 9-vuotias on niin iso lapsi, että pitää ymmärtää peseytyä... Itse huolehdin 9-vuotiaana omasta hygienisastani varsinkin kun kehityin varhain (menkkani alkoivat).

Äidin ja isän tehtävä on sitten valvoa että onko peseydytty ja hampaat harjattu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat