Vierailija

Minulla on 12v, 7v ja 3v tytöt ja 15v ja 6v pojat. Olen onnellinen 39v äiti. Meidän naapurissa asui joskus perhe jossa down lapsi ja joka oli kaikkea muuta kuin aurinkoinen ja söpö tapaus.

Kommentit (14)

Minä olen abortoinut kaksi kertaa terveen lapsen, 15v sitten ja 7v sitten enkä ole katunut kumpaakaan. Minulla on upea mies ja kaksi ihanaa ja toivottua lasta, 8v ja 5v joista olen todella onnellinen.

En näe mitään syytä soimata itseäni noista tekemistäni aborteista, miksi sinun siis pitäisi katua omaasi?

että mitä ihminen joka abortoinut lapsensa downin syndrooman vuoksi, ajattelee nähdessään down-lapsen? Tunteeko katumusta tai helpotusta, miettiikö millainen olisi ollut tämä abortoitu lapsi yms??

En kysy tätä pahalla, enkä siis tuomitse kenenkään ratkaisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuttavapiirissä terveitä lapsia jotka ovat kaikkea muuta kuin suloisia ja aurinkoisia. Vaikkei sillä siis ollutkaan mitään tekemistä noiden ratkaisujeni kanssa.

8

jälkeenäin. Joku ei varmaan tunne mitään, joku voi katua ja tuntea ahdistusta samalla kuin kolmas taas lähinnä helpotusta.

Kaverini kerkesi tehdä abortin juuri ennen kuin aloin odottamaan esikoistani. Hänelle on yhä, 4v myöhemmin vaikea katsoa lastani kun tulee heti mieleen oma ratkaisu. Ei hän sitä suoranaisesti kadu vaan on yhä sitä mieltä että toimi oikein, silti kuitenkin samanikäisten lasten näkeminen saa miettimään millainen tuo oma lapsi olisi ollut. Kuopukseeni hän pystyy taas suhtautumaan ihan normaalisti, kun tämä oon eri ikää kuin oma " lapsensa" .

tarkoitin vain ettei sikiöissä oltu havaittu mitään vikaa eikä abortit siis perustuneet sikiön sairauteen tai vammaan vaan ihan muihin asioihin.

8

Kukin elää täällä omaa elämäänsä niin kuin haluaa. Pääasia on se, ettei sinun ole tarvinnut katua päätöstäsi, ja kärsiä siitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat