Seuraa 

Me ollaan pitäydytty noin max. 6-8 euron lahjassa, jos löytyy 5 eurolla niin vaan parempi. Tyttömme on kuitenkin aina joltain kaverilta saanut kalliimpiakin leluja lahjaksi, esim. viime vuonna sai 4 mini Bratzia, ja tänä vuonna sai joltain Keiju-barbin. Nuo taitaa jo lähennellä hinnaltaan n. 20 euroa.

Itse en kuitenkaan viitsi noin kalliita lahjoja ostaa, tyttö käy vuodessa n. viiden kaverin synttäreillä.

Kommentit (6)

on joskus kyllä tullut mieleen, ettei vaan sitten lahjan saaja ala tosiaan tuntea huonoa omaatuntoa tms. lahjan " arvokkuudesta" ... Että vähän " vaarallista" sekin. ;-)

Samoilla linjoilla etenkin ap:n kanssa, sillä mä pyrin kyllä pitämään lahjat kanssa mieluummin vielä tuolla 6-8 eurossa kuin 10:ssä... Ja tosiaan, jos 5llä saa, niin maanmainio homma!! ;-)) MUTTA: itse olen mielestäni onnistunut lähes poikkeuksetta hankkimaan ihan kivaa tavaraa - ei mitään rihkamaa. Joskus joku edullinen lennokkisysteemi on voinut olla sellainen, ettei varmaan käytössä kauaa kestä, mutta onpahan kivaa niin kauan kuin kestää.

Tosiaan, alennusmyynneistä (etenkin kirjat ja pelit, niissä voi olla tosi isotkin alet!) ostan minäkin valmiiksi. Hullut päivät tai vastaavat (Toys' r' usin avajaiset, BR:n Legot -50% ym.) tulee tosiaan hyödynnettyä. (Tosin Hullut päivät ei nyt niin hääppöset enää...) Mutta " pikkurahalla" saa kyllä ilman aleakin muutakin kuin " krääsää" , kun vähän käyttää mielikuvitustaan. Viimeksi (tosin se oli aika ex tempore -ostos pakon sanelemana) esim. ostettiin Akkarin uusi tuplataskari = 7e ja risat. Okei, voi jonkun mielestä olla tylsä lahja, mutta kyllä minusta (ja meidän lapsosista) kivampi kuin joku leikkipyssy :-( joka heti menee rikki...

Tytöille tuo t-paita -idea olikin ihan kiva. :-) Mulla kun on vain poikia ja olen tottunut etsimään lahjat paremmin sieltä " menevämpien" lelujen puolelta, mutta keskimmäinen lapsoseni, joka tuntuu saavan synttärikutsuja tämän tuosta ja taas, on alkanut saada niitä yhä enenvässä määrin myös tytöiltä. Kiitos vinkistä, pidän mielessä! ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en suostu ostaman tuollaisia muotileluja. Alkuun oli kädenvääntöä tytön (nyt jo 11 v.) mennessä synttäreille, mutta nyt hän on jo tosi ylpeä lahjoistamme, koska nvat olleet saajasta mieluisia, vakkakn vähän poikkeuksellisia. Olemme siis ostaneet kivan t-paidan, värikkäät sormikkaat ja pipon, tuoksuvaa suihkugeeliä jne. Tietysti saajan mukaan (tuoksuallrgia tms. huomioiden). Esim. H&M:ltä saa kivan t-paidan pajon paljon kymppiä edullisemmin. Jälkeenpäinkin tyttäreni on ollut iloinen kun kaveri on pitänyt paitaa koulussa.

Myös itse olen ollut aika kyllästynyt jos monelta kaverilta tulee lahjaksi " rihkamaa" , joka jaksaa hetken kiinnostaa.

Tuo jemmaan ostaminen josta joku mainitsi) on hyvä idea, koska ainaei pääse kauppaan...

10 euroa on maksimi meilläkin. Meillä on talossa kolme koululaista, joten kalliiksi tulee jos alkaa kalliimpia ostamaan. Parhaat kaverit saavat pikkuisen kalliimman lahjan. Näin on hyväksi koettu. :)

Jos sattuu olemaan kuitenkin esim.paras kaveri,niin sitten voi mennä vähän yli tuon kympinkin.

Mä olen ostanut noita mini-Bratzeja semmoiselta lelutukkumyyjältä hintaan 5e/kpl.Ja ne tosiaan ovat ainakin ekaluokkalaisten tyttöjen suosiossa.Eli ei välttämättä ne teidänkään Bratzit ole olleet normaalihintaisia tai sitten jotkut vaan ostavat kalliimpia lahjoja.Mä hyödynnän lisäksi kaikki HullujenPäivien,kirjakauppojen ym.alemyynnit ja tulee ostettua niistä " varastoon" kaikenlaisia lahjajuttuja.Joskus toki tulee yllättäen joku synttärikutsu ja kaapista ei löydykään mitään sopivaa lahjaa,silloin sen todella huomaa,että joutuu pitkään pohtimaan mitä " järkevää" ja mieleistä saisi ostettua tuolla max. 10e:lla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat