Vierailija

Nainen mukamas yh, saa kaikki tuet 4 tenavasta, asunnosta

Ja kuitenkin 2 viimeisen kakaran isä asuu samassa, ei töissä

Mitä loisia ja vielä käyttävät hyväksi yhteiskuntaa. Ja tämä tieto, nainen itse "leuhkii" asialla pitkin kyliä (ei fiksuimmasta päästä)

Kommentit (11)

Hitto, minäkin raadan töissä joka päivä ja maksan veroja melkein 2000 euroja joka kuukausi. Mielelläni käyttäisin nekin rahat omiin lapsiin kuin tuollaisiin lusmuihin!

Mua suututtaa esim. öky juhla tarjoilut eduskunnassa, pääministerin bemari (onko ministerillä pakko olla parinsadan tonnin autot?!?), kansanedustajien "työ"matkat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mielestäni taustalla ei ole merkitystä.

Vituttaa aivan sairaasti kun kaikki yh saavat leiman näiden mätäpaiseiden takia. Olen oikea yksinhuoltaja ollut jo 12 vuotta ja en voisi kuvitella tekeväni mitään noin alhaista.

lapsen kanssa asuva vanhempi on silloin yksinhuoltaja. Se ei kuulu Kelalle seurusteleeko pari vai ei, ainoastaan viralliset paperit! Näin myös meillä. Päiväkään ei olla asuttu virallisesti yhdessä, mutta saan kaikki tuet yksinhuoltajana! Elatustukea ei olla haettu, enkä hae toimeentulotukea vaikka sitä saisinkin! Oletko AP hieman kateellinen, kun et itse pysty yhtä helppoon tuloon?

Voi sinun kanssasi. Ei tuo nyt niin ainutkertaista ole, tuollaisia yhteiskunnan tukien hyväksikäyttäjiä on ihan hirveästi. Ilmeisesti tuo on sinun ensimmäinen tapaus mitä tiedät.

Täytyy sanoa että onpa varsin tyhmä ihminen kun asialla leuhkii.

Tippuu lapsilisät 4x yksinhuoltajakorotus ja asumistuki. Lisäksi saa takautuvasti maksaa tuet Kelaan ei oo kiva elämä tiedossa tästedes.

Kyse on tuhansista ja taas tuhansista huijareista joiden on aika jäädä kiinni. Minä käräyttäisin ehdottomasti.

Ne tuet menee verokertymästä eli jokaiselle siitä tulee maksettavaa jotka käy työssä, toki niille työttömillekin sillä niistäkin työkkärirahoista menee verot.

sitten perhe joutuu maksamaan hirvietä summia tukia takautuvasti, ajautuu taloudellisiin yms. vaikeuksiin ja ketkä siitä eniten kärsii: lapset. He tuskin ovat mitään pahaa kenellekään tehneet.

Totta kai mainittu yh tekee väärin, mutta onko sen saamat tuet todella sinulta pois? Tuskin niillä nyt niiiiin leveästi elää, että niistä kannattais kateellinen olla.

Hassua muuten, että vaikka tällaisia tukien väärinkäyttäjiä onkin, niin silti Suomessa esim. sossun suhteen on tilanne se, että tukia alikäytetään. Eli läheskään kaikki ei niitä hae, jotka niihin olisivat oikeutettuja.

Työtä tekemällä meillä elanto saadaan, ei vilpillä. On ihmisiä jotka todella tarvitsevat tukia, se eri asia.

Tuollaiset tekee pahaa ja joltain se on aina pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat