Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuulemma paremmin saa työttömänä rahaa ja lapset iltapäiväkerhossa nolla paikalla ja asumistukea tulee hyvin. Että miksi sitä itseään töihin menis turhaan rasittaa :(

Kommentit (13)

Voi vitsi mitä luusereita. Meidän työssäkäyvien verorahoilla sitten maksetaan nämä " ikuisesti kotona" olevat laiskaperseet. Toiset yrittävät kaikin keinoin hankkia töitä, mutta eivät saa ja toiset eivät mene töihin, eivätkä edes yritä. Voi luoja mitä LAISKAPERSEITÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksi mun pitäs mennä töihin vain siksi, että muutkin käy. Mä teen tässä elämässä tasan tarkkaa mitä itse haluan oli se teidän verorahoista pois tai ei.

Tai vielä helpommin ja nopeammin viemme tuollaiset loiset saunan taakse ammuttavaksi? Kuka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä!

Vierailija:

Lainaus:

Miksi mun pitäs mennä töihin vain siksi, että muutkin käy. Mä teen tässä elämässä tasan tarkkaa mitä itse haluan oli se teidän verorahoista pois tai ei.

Minulle ei riittäisi elämän sisällöksi pelkkä kotona oleminen. Tosin kaikille ei työpaikkoja ole edes tarjolla ja kuka tahansa voi joutua joskus siihen tilanteeseen, ettei työpaikkaa enää ole.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat