Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Rakennetaan taloa! Miehen isä auttamassa. Nyt v-loppuna olen ollut myös siellä auttamassa, ja se on ollut yhtä tuskaa! Mua ärsyttää mies ja sen isä kun koko ajan on valittamista miten pitää tehdä jne. Eilen sai anoppi kuulla kunniansa kun ei ollut tehnyt jotain asiaa pilkulleen tarkkaan! Mä en enää jaksa sellaista! Ei paljoa kiinnosta mennä raksalle kun saa vaan kuulla valitusta valituksen perään! Ainoastaan mies ja hänen isänsä osaavat tehdä kaikkea! Mitä ihmettä sitten pyytää auttamaan? Tekisivät itse kun kerran niin hyvin homman osaavat!

Toinen juttu on se, että joudutaan nyt asumaan vuokralla ja maksamaan lainaa. Ja mies ei halua ottaa ketään ammattimiestä sisähommiin kun kuulemma osaa itse tehdä niitä hommia ja ammattimies tulee kalliiksi! Mutta eihän se kalliimmaksi tule, jos pääsee kuukaudenkin aikaisemmin muuttamaan? Mua niin raivostuttaa!!!

Huh! helpotti jotenkuten!

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aina kun olen raksalla ollut, niin kauhea masennus painaa päälle vielä monta päivää! Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa noita ns. ammattimiehiä, jotka rakentavat elämänsä ensimmäistä taloa! Ja niin tietoisia kaikesta ettäh!

Muilla on ihan huonostai rakennettu talo, tämä on vinossa ja tämäkin on ihan päin jotain. Mutta meilläpä onkin kaikki suorassa ja täydellistä! Argh! ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat