Vierailija

Itse olen olen hoitovapaalla ja jotta saadaan asuntoa ym maksettua on miehen mentävä päivittäin toiseen työhön tai jäätävä ylitöihin ja tietty kaikki viikonloput myös! No, meidän mielestä lapset hoidetaan kotona 3 vuotiaiksi ja sitten alkaa mun työnhaku...Kysyin mieheltäni, että tuntuuko siltä et "akka" makaa vain kotona ja rahaa tulee...vastaus oli et , no voisit sä alkaa töitä katteleen!!! voi v...u!!! vuosia on ensin toitottanut kuinka "upeaa" on kun hoidan lapsia kotona jne. Tässä nyt mietin laitanko 1 vuotiaan tarhaan ja etsin työtä vai eletään tosi tiukilla ja miestä en näe kuin iltamyöhään. Päätökseni on miehelle kuulemma aivan sama!! huoh...

Kommentit (6)

Etkö voisi sinnitellä vielä vaikka puoli vuotta - vuoden ja sitten laittaa lapsen hoitoon, n. 2-vuotiaana?

Ei se mikään maailmanloppu ole jos lapsi aloittaa hoidossa alle 3-vuotiaana... Itse olisin tullut hulluksi jos olisin hoitanut lastani kotona vielä vuoden, vaikka rahaa olisi ollutkin siihen. Alkoi tympiä se päivien samana toistuminen ja iänikuinen puistoilu ym, vaikka olihan meillä mukavaakin. Nyt hän kuitenkin aloitti osa-aikaisen hoidon pph:lla ollessaan 2 v 3 kk ikäinen. Ja oikein hyvin on mennyt.

jos siihen oikeasti ei järkevillä valinnoilla ole varaa! Onko siinä mitään järkeä, että lapset vieraantuvat isästään, joka painaa kahta työtä ja sinä venytät pinna kireällä penniä ja olet käytännössä yh? Luuletko saavasi paremman taivaspaikan, kun olet ollut sankariäiti ja hoitanut lapset kolmevuotiaaksi asti kotona, vaikka siihen ei OIKEASTI ole mahdollisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihan selvää, että lapset menee pph:lle vuoden ikäisinä. Hyvä hoito ei ole mikään katastrofi, vaikka se sellaiseksi leimataan täällä av:lla. Ja mieti kumpi on lpaselle pparempi, väsynyt ja surullinen äiti ja ei isää ollenkaan (käytännössä) vai päivä kolmannen aikuisen luona ja normaali kotielämä iltaisin?

Tarha ei minusta ole paras vaihtoehto ihan pienelle.

Ei miehestäkään varmaan ole kivaa olla aina töissä. Ihanteita voi tarkistaa aina uudestaan eikä orjallisesti olla aina samaa mieltä. Voisitko tehdä jotain osa-aikaista?

Jos miehen pitää tehdä järjettömästi ylitöitä elämisen eteen, niin miksi sinä et voi mennä töihin? Lapsilla on oikeus myös isään ja isällä oikeus lapsiin ja vapaa-aikaan lasten kanssa. Lapu, lapu vaan sinä töitä hakemaan, niin tilanne tasapainottuu. Mieti omalta kohdalta, miltä tuntuisi painaa päivät ja illat töitä, ja nähdä lapsia satunnaisesti. Etkö sinä olisi sen jälkeen sitä mieltä, että myös isä töihin ja molemmille aikaa olla kotona?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat