Vierailija

kiroiletteko aina vuodenvaihteessa:

perkele, ei palanut tänäkään vuonna! Ihan turhaan koko palovakuutus.

Paras vakuutushan on sellainen, mitä ei koskaan tarvita, ei satu vahinkoja eikä lapset sairastele. ....

Kommentit (8)

huonoja, mutta säästötoimet on viety niin pitkälle, ettei mitään voi tehdä, kun se maksaa. Demarit omassa ylhäisessä viisaudessaan taas tämänkin ovat saaneet aikaiseksi. Nyt joku tietysti älähtää, että EI demarit, ei missään nimessä. kuitenkin 12 vuotta hallituksessa... Toivottavasti porvarit osaa hommansa paremmin.

Vierailija:

Lainaus:

En minä vakuutuksia noin muuten vastusta, mutta en pidä siitä, miten lasten sairausvakuutuksia myydään hyvien ja huolehtivien vanhempien mittareina.

Ja hyvin on markkinointi mennyt perille. Lisäksi tietysti se, että vakuutusten lisääntyminen voi jatkuessaan johtaa siihen, että terveydenhuoltoa ajetaan sairausvakuutuspohjaisempaan malliin, joka on kansantaloudellisestikin kalliimpi ja lisäksi epätasa-arvoinen.

missä on täydellinen ja erehtymätön superlääkäri. Minun lapsellani ei ole vakuutusta ja tarvittaessa vien sen yksityiselle puolelle hoitoon ihan ilmankin. Tähän asti lastenklinikan lääkärit on riittäneet mulle.

t. äiti jonka lapsella on todella hrvinainen sairaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

missä on täydellinen ja erehtymätön superlääkäri. Minun lapsellani ei ole vakuutusta ja tarvittaessa vien sen yksityiselle puolelle hoitoon ihan ilmankin. Tähän asti lastenklinikan lääkärit on riittäneet mulle.

Ja hyvin on markkinointi mennyt perille. Lisäksi tietysti se, että vakuutusten lisääntyminen voi jatkuessaan johtaa siihen, että terveydenhuoltoa ajetaan sairausvakuutuspohjaisempaan malliin, joka on kansantaloudellisestikin kalliimpi ja lisäksi epätasa-arvoinen.

Siitä, että korvat putkitetaan kuukautta tai kahta aikaisemmin yms. Kun jotain vähänkin vakavampaa lapselle ilmaantuu, siirrytään aina julkiselle puolelle.

Se korvien putkitus monille se pointti tuntuu olevankin. Se paljonko sitten sillä kuukaudella tai kahdella voitetaan, on toinen asia. Ennen ei kovin helposti putkitettu ollenkaan. Esimerkiksi itselläni oli kerran kuussa korvatulehdus 8kk vanhasta kuusivuotiaaksi, ei putkia, ei pysyviä haittoja. Toki omalle lapselleni mieluummin putkituksen vastaavassa tilanteessa haluaisin, mutta en ole ihan varma, muuttaako se parin kuukauden odottaminen asiaa mitenkään ratkaisevasti.

Vierailija:

Lainaus:

olemme päässeet lääkärille heti samana päivänä ja olemme saaneet hyvää hoitoa ilmaiseksi. Kun ruttasin autoni korjaamolle piti jonottaa vaikka meillä vakuutus onkin.

Lisään vielä, että olisin odotusaikana ottanut vakuutuksen vaan en sitä saanut koska perätila laskettiin niin suureksi riskiksi. Näin jälkikäteen olen todennut ettei sitä edes tarvita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat