Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Juuri selvisi tytön mahakipujen syy! Hän on raskaana! Lopulta tyttö itku kurkussa kertoi kaiken ja lapsen isä on 14-vuotias koululainen samasta koulusta. Olen aivan järkyttynyt, tyttäreni on aina ollut kiltti kotityttö enkä todellakaan osannut mitään tällaista odottaa. Sairaalassa ehdotettiin heti aborttia, mutta tyttö ei ole halunnut vielä päättää asiasta mitään. Oli taas tänäänkin vain surffaillut vauvasivuilla. Miten saan tytön haluamaan abortin?

Kommentit (6)

Kyllä minä luotin siihen, ettei häntä tuollaiset asiat vielä kiinnosta. Ei minun nuoruudessani 13-vuotiaana harrastettu aikuisten asioita.

t. ap

Vierailija:

Lainaus:

ja jos olisi totta niin kannattaisko katsoa peiliin? myöhäistä itkeä kun on jo paskat housussa ts olisit kasvattanut lapsesi kunnolla ja puhunut seksiasioistakin ajoissa. Myös ehkäisystä!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuitenkin se lapsenkin joutuisit hoitaan ja elättään, oletko siihen valmis. Abortti ei ole koskaan mikään hyvä vaihtoehto mutta vaikee sanoa, miettikää yhdessä ja ottakaa elämän realiteet huomioon. Jaksamista!

ja jos olisi totta niin kannattaisko katsoa peiliin? myöhäistä itkeä kun on jo paskat housussa ts olisit kasvattanut lapsesi kunnolla ja puhunut seksiasioistakin ajoissa. Myös ehkäisystä!!!!!!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat