Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joka jälkeen murkku soittaa isälleen (kun sikällä ei ole puheaikaa). Ottaa NIIN päähän! Äijä ei ole koskaan edes elarieta maksanut. Pimeästi töitä tekee ja dokaa kaiken mitä saa!

Sivut

Kommentit (35)

Vienyt poikaa treeneihin jne. kantanut yksin vastuun! Mulla ei ehkäisy pettänyt minun ei olisi pitänyt edes koskaan saada lasta jos lääkäreihin olisi ollut luottamista!

Minua tuo isän pitämä yhteys kännissä (soita sinä mulle mulla ei ole puh. aikaa) on vastenmielistä!

Sanotte mitä sanotte!

ap

mutta kännipuhelut ei kivoja lapselle, eikä aikuisillekaan. Voit sanoa esim. että kiva kun soitat, mutta soita selvänä. Ja jos puhelinlaskut ei suuri ongelma, niin voithan ne pojan takia maksaa. Tässä pitää ajatella pojan parasta niinkuin olet tehnytkin.

En tajua noita naisia, jotka tällaisissa tilanteissa aina hyökkäävät naisen kimppuun, ja joiden mielestä mies saa olla millainen vaan, nainen on aina vastuussa myös miehen käyttäytymisestä. Hyvänä esimerkkinä tämä s80.

Olet, ap, järkevä nainen ja hyvä kasvattaja, voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joten abortti ei kyllä edes käynyt mielessä vaikka isukki ei nyt niin täydellinen ollutkaan! Ottaa vaan välillä päähän kun itse on pienituloinen ja sinnittelee niin lapsen isä kustantaa mulla vielä välien pidonkin! Ei koskaan hae lasta luokseen vaikka lähellä asuukin!

Kiitos kun sain purkaa!

nimim. elämä on harmaan eri sävyjä ei musta-valkoinen

ap

ristiin isän kanssa ja tulisi samanlainen tilanne, että mies muuttuisi kamalaksi (alkoholisti, tekee duunia pimeästi jne) niin tottakai mä silti olisin onnellinen niistä pienistä hetkistäkin minkä isä-lapsisuhde saa, koska lapsella on oikeus myös isäänsä, vaikkei se ihan kunnollinen olisikaan.

Täytyy tilannetta katsastella! Selväksi on tehty ettei kännissä ole kiva että soittaa mutta ei mies tahdo koskaan enää olla selväkään : (

ap

että isä soittaa lapselle.

Ja minusta se että tekee lapsia luuserin kanssa tai kertoo avoimesti kaikille että oman lapsen isä on luuseri tms. leimaa kyllä myös sen äidin. Ei se ole mikään meriitti, että a) ehkäisy tai b) harkintakyky pettää...

elämä ei mene aina ennalta arvattavasti, ehkä sinäkin sen vielä joskus opit.

Se ihaninkin ja vastuuntuntoisin mies (tai ihminen ylipäänsä) voi vuosien varrella muuttua radikaalistikin.

Ihanaa kun nämä pumpilissa kasvaneet ihmiset kommentoivat " viisaana" asioita, joista eivät tiedä mitään.

tavallaan pitää lapseensa yhteyttä.Kun asiat vois olla täysin toisinki.

Sittekö oisit tyytväinen kun lapsi ei tietäs kuka on oma isä-ei näkis ei kuulis ikinä?

ja samalla puhelimeen änkee milloin pirkot, penta jne. Mielestäni se on lapselle ihan kiusan tekoa, vaikkei sitä toki varmasti tarkoitakaan!

Toivoisin vain että mies tapaisi ja soittaisi selvinpäin, onko liikaa vaadittu?

Vastaisitko esim. S80!

ap

varaa pohtia aborttia (minun vehkeilläni). Lisää lapsia ei ole kuulunut vaikka onnellisesti olen ollut naimisisisa 8 vuotta ja ehkäisyä ei ole.

ap

Lievä yhteydenpito sallittakoon. Vielä kun poika kasvaa, alkaa juopon jutut tietysti ottamaan pannuun.

Eikö ole sinulla ap miestä, josta poika saisi isän kaipuutaan vähän tyydytettyä?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat