Vierailija

Pää lyö ihan tyhjää, auttakaa nyt naista mäessä!

Kommentit (13)

Neuvolakortti (tarvii ehdottomasti)

Mukavat imetysliivit (rinnat kipeytyy ilman helposti)

Alushousut (Sairaalassa ihan karmeita, joten ainakin kotiinlähtöä varten)

Yösiteitä (Saa laittaa sairaalan jättisiteiden jälkeen kotiinlähtiessä)

Huulirasva (Sairaalan ilmastointi kuivattaa huulia)

Meikit ja dödöt sun muut kaunistautumisvälineet (Jos on muutenkin tapana)

Kotiinlähtövaatteet

Puhelimen laturi (Jos siis käyttää kännyä)

Kolikoita (Jos haluaa kanttiinista jotain)

Vauvan tutti (Jos on aikeissa kokeilla)

Vauvan kotiinlähtövaatteet voi pakata valmiiksi vaikka turvakaukaloon ja isä tuo ne sitten teitä hakiessa (tai odottavat valmiina autossa). Itselle tuli niin äkkilähtö (ennenaikainen synnytys), että ehdin ottaa mukaan vain hammasharjan ja neuvolakortin. Ihan hyvin pärjäsin, ainoastaan shampoota ja hoitoainetta piti käydä ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

isä toi sitten omat vaatteet kun pääsin kotiin. musta ei muuta tarvii ku sairaalassa on vaatteet , siteet , pyyhkeet , shampoot ja kanttiinista saa lisäksi mitä sattuu tarviin

hammasharja ja -tahna. Hiusharja, imetysrintsikat, liivinsuojuksia, vauvalle kotiinlahtovaatteet. Ja kannattaa varata itsellesi jotain namia kassiin, vaikkapa suklaata ja hyvaa mehua!

niitä ei sairaalasta saa. Mistä sulle yleensä tulee hyvä olo? Joku oma rasva, hyvät suihkukamppeet, kirja? Sairaalassa voi olla myös tylsää, synnytystä voi joutua odottelee. Silloin on kiva, jos ei tartte vaan lehtiä lueskella. Ja jotain omaa syömistä ehkä.

Sairaalan alkkarit on niitä kauheita verkkosysteemejä, itse en sellaisia pystynyt pitämään. Mua piristi myös omat pintakuivat siteet, osta myös sellaiset joustavat liivit, siis toppi, joka on tarkoitettu odottajalle tai imettäjälle. Et sä niitä luukkuja kaipaa, mutta mukavat liivit, jotka kuitenkin tukee maidon noustessa ovat tarpeen.

Jos sulla on oma lääkitys, ota ne mukaan, sairaalasta et tule niitä saamaan.

Muista myös kamera.

Puin myös lasta omiin ihaniin vaatteisiin, tuntui paljon omemmalta heti;) Ja itselleni mulla oli kanssa oloasut, sairaalan yöpaidat olivat niin masentavia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat