Vierailija

Eli mikä on homman nimi? Kun tapasimme ekan kerran emme saaneet silmiämme irti toisistamme. Toisella kerralla baarissa tämä mies tunnusti että oli silloin ajatellut minusta että " taivas miten HYVÄNNÄKÖINEN nainen" . Aina kun olemme nähneet niin on silmäpeliä ja minulla ainakin selkeästi ihastusta tätä miestä kohtaan.

Toisenkin kerran myöhemmin on sanonut että ajattelee että olen naiseksi unelma tms imarrellut.

Nyt ollaan törmätty taas ja hengattu yhdessä mutta IKINÄ jutut ei mene mihinkään " tykkäämis" -/seksi/tunnejuttuihin. Tällä miehellä on numeroni mutta ei ota yhteyttä.

Sanokaa mitä tämä meinaa! Onko kiinnostunut minusta vai ei? Itse en tiedä! Vai eikö ota yhteyttä siksi, että minä olen varattu, hän vapaa?

Kommentit (30)

mies oli selkeästi minuun ihastunut ja kertoikin sen, mutta koskaan ei ottanut minuun yhteyttä, sillä tiesi minun olevan naimisissa.

Tälläisiä miehiä ja naisia lisää!

Odotatko vaan, että hän vie jalat altasi ja jahtaa sua? Mieti nyt vähän, mitä aikakautta eletään. Oletko sinä tehnyt mitään sen hyväksi, että suhteenne etenisi? Haluatko edes sitä? Olet varattu, mieti sitä ennen kaikkea.

Olen itse pitkässä parisuhteessa ja oletusarvo on, että ihailijani luopuvat aikeistaan nopeaa tahtia, kun en näytä vihreää valoa. Jos itse tunnen ihastuvani, otan etäisyyttä ko. henkilöön, enkä ruoki kiusausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sanonut omasta ulkonäöstäni mitään! Mutta tän ihastukseni ulkonäkö mm kolahtaa muhun ja LUJAA!

Olen siis huonossa suhteessa joka on ollut kauan eroharkinnan alla. Himoitsen tätä ihastusta, mutta voiko 22v olla kiinnostunut 25-vuotiaastaq vakavissaan?

ap

Jokainen turhautunut mamma tietää, miten ihanalta ihastuminen tuntuu. Jos saa lisäpotkua elämäänsä ihastumalla johonkin komeaan mieheen, so what?

Vierailija:

Lainaus:

sanonut omasta ulkonäöstäni mitään! Mutta tän ihastukseni ulkonäkö mm kolahtaa muhun ja LUJAA!

Olen siis huonossa suhteessa joka on ollut kauan eroharkinnan alla. Himoitsen tätä ihastusta, mutta voiko 22v olla kiinnostunut 25-vuotiaastaq vakavissaan?

ap

Itse samassa tilanteessa olevana neuvoisin näin:

Nauti tuosta energiasta, jota teidän välillänne on.

Älä petä. Jos petät, menetät oman miehesi ja lopulta tuon ihastuksesikin, joka nyt näkee sinut vaaleanpunaisten lasien läpi. Jokainen nainen tarvitsee ainakin yhden ihailevan ja ihastuneen miehen.

ne pinkit lasit tipahtaa oitis.

Jos on salaperäinen, varattu ja kohtalokas, saa nauttia ihailevista katseista pitkään.

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla: tulee olleeksi uskollinen ja saa vielä jatkuvaa ihailuakin osakseen.

pettää!! Ei kuulu tapoihin! Joko eroa tästä nykyisestä tai sitten unohdan tuon ihastuksen.

MUTTA! tämä ihastus on sairaan komea, poikkeuksellisen komea, minua nuorempi (3v.) vientiä riittää hänelllä. Joten pakostikin kun hän ei tee ratkaisevaa peliliikettä alan miettimään, että kuvittelenko kenties koko jutun? Eilen kännissä laitoin hänelle pari neutraalia viestiä, vastasi niihin heti söpösti MUTTA EI MENE asiattomuuksiin eikä mitenkään yritä! OUTOA?!

olen ihan sekaisin. mitä jos ei olekaan ihastunut minuun? en ole koskaan kokenut vastaavaa kun tapasimme, kumpikaan ei saanut silmiään irti toisesta.... ja aina sama juttu kun tapaamme..

ap, auttakaa mua!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat